|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
überklåparn |
vilken bmwfärg tyker ni er snygast? jag tyker bronsitbege.. |
| calypsoröd | |
MIRRE75 |
Hur långt är ett snöre??? Länk Länk |
|
Diamantsvart är inget fel, men den är ju så vanlig. Jag får hålla med herr Knoxville och säga Calypsoröd tror jag. _________________________ Önskar köpa 535 E28/E34 |
|
|
Daytonaviolett Technoviolett Mora ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
|
Helt klart Delfin met. Skiftar från Grafitgrå till Grön till Blå beroende på ljuset. |
|
|
Ett snöre är från ena änden till den andra! Jag gillar också Delfin metallic! Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! |
|
|
cosmossvart helt klart Jonas |
|
|
Lachsilbermet. Daytonaviolett Diamantsvart Lazurblå. |
|
mase |
Brokatrot blixter och dunder.... magiska.... |
mase |
ser brunaktig ut med inslag av violett-svart blixter och dunder.... magiska.... |
|
Estorilblå och Montrealblå, fina färger.... De flesta metallick färgerna är fina.. |
|
M3 wanabe |
Jag säger bara "mauritziusBlue" MIRRE75: Ingen kunde ha sagt det bättre. Jag skrattade facktisk och då undrar kärringen vad jag skrattar åt Och så skarattar hon -:) Hallå, det var ingen dålig idé att fråga vilken färg som är snyggast det är facktisk en av de viktigaste när man ska välja bil. Om någon säger "Vit" då hänger jag mig själv. |
|
Jag får väl säga Granit silver met. har inte sett så många bilar med den nyansen. |
|
|
023 Granadarot /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
montrealblå är snyggt den färgen har jag på min bil, men tycker att titan silver eller grå vad heter färgen? Den färgen är snyggast tycker jag. |
|
Deliq |
Jag tycker att touringmodellerna är väldigt snygga i Sahara-/kaschmir-/kalaharibegie. De färgerna gör sig inte riktigt lika bra på sedan eller coupé. Ljus grågrön, skiffergrön, arktisilver, glaciärgrön och titansilver är också mycket snyggt. M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk nyligen såld: Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
| Lachsilber und Mauritiusblau bist sehr schön… | |
| Stahlblau på en e36 touring är inte så illa1 Händelsevis har jag en sådan. | |
yttryck |
jag säger bara IMOLAROT. Det är den fräckaste färgen helt klart. min nästa BMW kälke måste bara ha denna kulör. Kolla in provkörningen här på forumet av X5 4.6si. /Igge |
|
Lagunagrön. Det sägs att intelligenta människor oftast väljer en grön bil :-) Nisse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.