|
|
|
|---|---|
| hallå, har lite strömproblem med min m3 om den står stilla ett dygn så är batteriet dött. jag har mätt och kommit fram till att det förmodligen är över säkring nr.35 men vet ej vad denna går till.. mycket tacksam för hjälp. | |
|
Hallå, hade samma problem med min 740:i, men säkring 11 som spöke. El-killen som felsökte höll på att bli galen innan han hittade felet. I mitt fall var det larmet som var felinstallerat. Det blev dyrt (för larmfirman) /// Lazze |
|
| De står väl i instr.boken va den säkringen skyddar för slinga??Annars kan du kolla belysningen i handsfacket,motorrummet,bagagerummet...Hade liknande problem på min E30 o då var de lampan i handskfacket som jävlades.... | |
|
det ska stå i locket till säkrinsboxen. Länk |
|
|
Enligt ett schema jag har så ligger centrallås på säkring 35... Den matar motorerna i dörrlåsen. Fungerar lås/lås upp? Kan ju vara någon av switharna i dörrlåsen som är kass så den ligger och marat spänning till dom hela tiden. Eller så kan någon kabel till dörrarna vara skavd så den ligger mot jord.. Lycka till! /Sam |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.