|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Drar iväg söderöver imorgon o har inte tillgång till ngn dator, vill därför passa på att redan nu önska alla en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT BMW-ÅR! *Best Man Wins* | |
|
God Jul o ett Gott nytt år på dig själv!! mvh Daniel ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
god jul påre själv! frågan är väl hur fasen du kommer klara dig utan bmwpower.nu?=) *something wicked this way is coming* |
|
|
God Jul på dig! //Schnitzer |
|
|
God Jul på er... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
God jul på dig! Minuspoäng till den förste som skriver god (h)jul.... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Tomten hälsar :) Mvh Janne. |
|
|
Merry christmas and a h n y!!! "let the Best Machine Win!" |
|
|
GOD JUL |
|
|
God jul på dig med BMWCoupe, kör försiktigt! /wolv - som ska köra 100mil+ i en A*di A2 under juldagarna... ________________________________________ Länk |
|
Paap Reeder |
God Jul på Er! Har Ni gett Er Bimmer ngn bra julklapp? Min 535:a fick en tryckluftsdriven mutterdragare men M 70:an har inte skött sig så bra i år eftersom den bara går på tomgång, så det blir faktiskt inget till julafton. Jag har dock lovat att bättrar hon sig skall vi börja resonera om en omgång TRX 415 på fina fälgar. MVH /// Paap R. |
|
Jag har några poäng att ta av, så God (h)jul på dig! :) Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! |
|
Agge |
God jul på er. Kör försiktigt på vintern och någorlunda försiktigt under sommaren :) MVH //Agge |
| God jul på er alla och gott nytt år:-))) | |
| Man går ju inte på semester för än i morgon... men när alla andra är i gång GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!!! | |
JPM |
God Jul på er och ett Gott Nytt Bmw år :-) Juan Pablo Montoya For President |
|
God Jul och Gott nytt år!!! Nu e jag ledig i 19 dagar :) mvh//Erik Ancilla, face mea laganum! |
|
|
HOO HOO HOO ///MERRY X-MAS BIMMERLOVERS! /SANTA KLAS |
|
|
God Hjul & gott nytt år på er pojkar och flickor! Glöm inte att ge era sötnosar julbadet! Mvh |
|
|
God jul & Gott nytt år!!! Beemern har redan fått en julklapp. Ett lackskydd från BVS igår och förhoppnigsvis AC Schnitzer prylar med tomten... /MP |
|
sebbe_bmw |
Frohe Weinachten!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.