|
|
|
|---|---|
|
tjena bmw freaks jag har sökt och fattar inget men kan nån säka hur man ska gå till väga om man vill ha öppet luftfilter till 525:an? finns en sladd i boxen vad ska man göra åt den?? Amit | |
|
hej!!!!!!!!!!!! dom flesta VET JU så varför inte dela med information?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? |
|
|
Kolla den här sidan så ser du lite hur du ska göra... --> Länk Din lufmängdmätare ser inte riktigt lika ut som den på bilden, men det e bara att köpa en passdel att sätta mellan filtret och luftmängdmätaren. För att det ska fungera med öppet luftfilter, så bör du skärma av filtret, exempelvis som det görs på denna sida, för att undvika att motorn får in varmluft... ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
|
det är pulsair-sladden du pratar om , och tyvärr så har jag inget bra svar igentligen förutom att dom hade tagit bort min , för det går ner till grenröret nå typ av avgasrening men eftersom jag har extraktorgrenrör så finns det ingen kontakt för sladden så dom tog bort den och pluggade hålet på luftboxen skulle jag tro ! Det jag gjorde var att köpa ett BMC dubbelkonat filter på Länk sen så bad jag bror min göra ett 70mm rör som var 200mm långet sen var det bara att plugga dit ! :) Lycka till _____________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.