|
|
|
|---|---|
|
Kanske en ouckad fråga för er Obi-Wans i 5-serie forumet. Jag har dock 3-serie men funderar på en 540. Men... om de bara finns som automat så är det ju knäckande. /Carnal | |
|
BMW 540 finns i E34 utförande både i manuellt och automat utförande. Motsvarande i E39 är endast sv.sålda i automat utförande. Tips: titta på www.processanalys.se de har en manuell Tååring :DD Frågar man inte, får man inga svar ;) M V H Stephan ____________________________ Länk |
|
| Tack för svaret | |
|
med S läget på min automat behöver iaf inte jag någon manuell låda.. bmwsoon försvann och upp ur askan steg V10! |
|
|
har får mig att det bara togs in 540 med automat till sverige, så manuella 540 e34 är sällsynta, men dom finns, både sedan och touring... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Automat kontra manuell. V10: Nackdelen är ju inte vid acc utan snarare vid "drifter" körning. Då kan det vara käckt om bilen inte växlar mitt i kurvan. Självklart går det att spärra till tex 2:an. Hmmm... för att fatta mig kort. Det finns inga rallybilar med automat (även om det nästan är vad de är) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.