|
|
|
|---|---|
|
Vet någon en hemsida där man kan kolla på däck till bilen där det är bra priser? //Schnitzer | |
| Länk | |
| Svårt att hitta billigare än www.molway.com tror jag. Dessutom fraktfritt vid köp av två eller fler. | |
|
www.wheel-machine.com (tysk) bra priser. men han/hon som gjort sidan måste vara efterbliven. jag lyckas inte beställa hem det jag vill ha. utan sidan lägger till lite allt möjligt o notan blir i slutändan skyhög. eller om det kan vara så att det är jag som är efterbliven? |
|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Några ur skaran. Mvh.Patric |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kolla även på BMWCS hemsida finns en däcksförsäljning i anslutning till BMWklubben MVH Hasso Länk |
|
Ok, tack för alla svaren. Det går nog att hitta något ställe som man kan handla från. Är ute efter 255/40-17 däck. Inga verkar sälja några nu på börsen, men det kanske kommer senare. //Schnitzer |
|
|
Har precis beställt ett par 255/40-17 från dackonline.net. Kostade mej 1365kr/st inkl. frakt direkt hem till dörren!!! Bra pris tycker jag iaf!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.