AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
504

innan monterig av läpp

mase
hej
har köp läpp till min bil nu och undrar vad jag ska göra,för att få den hårdare.
hur gör ni innan ni monterar läppen.

blixter och dunder....
magiska....
Är den inte tillräckligt hård från början??? varför ska du ha den hårdare???
mase
tänkte så den inte går sönder,hade en innan på bilen som gick sänder lätt.

ska man sätta på kolf.?

blixter och dunder....
magiska....
tja mase, jag har oxå planer på o köpe en läpp till fronten. Ska du själv montera den eller har du nån som fixar den åt dig?? Isåfall vem eller vilket företag??????

M-RULES
mase
TJA
själva monteringen e inga problem.(på min bil har de suttit innan så hålen e gjorda).
inte vidare svårt att sätta upp den.

bor du i sthlm kan jag tipsa dej om x-style, killen heter patrick och tar inte många kr.

blixter och dunder....
magiska....
känner patrick men han har ju konkat tyvär :( men tack ändå

M-RULES
mase
vaa
finns inte dom kvar,dom flyttade till solvalla vad jag vet

blixter och dunder....
magiska....
japp dem flyttade dit men nu har dem inget tyvär. Hoppas att han öppnar nåt nytt snart för han e ju bra.

M-RULES
men det här med läppen. Du förstår jag har reiger paketet o tänkte mig en hamann läpp. Visst ska det gå o sätta på den, eller?? Det är exakta likadana paket ju så.........

M-RULES
mase
de borde inte vara nån probl.
kamske blir tvungen att modef. lite.riges läpp(som jag har)e lite längre än vad hamanns e.

blixter och dunder....
magiska....
mase
tamer
KM deckservice i väsby kanske kan hjälpa dej.
dom håller på med styling

blixter och dunder....
magiska....
mase: fan jag har fått ett annat problem just nu, jag kollade upp me en kompis o han sa att det kan bli lite problem med storleken på läppen? Jag själv har riegers M3 paket o den läppen är från HAMANN. Tror du på att det kan vara så eller passar det ihop? Både hamann o rieger är ju exakt likadana front.

M-RULES
mase
som jag skrev uppe e d två olika str på dom.
hamanns e lite kortare(kommer inte gå hela vägen på din spoiler)
du kanske måste modif. lite.
varför har du inte köp rige?

blixter och dunder....
magiska....
jag har inte hittat några länkar till rieger alls. Har du nån länk där jag kan kolla upp hur dem ser ut? Är dem likadana som HAMANN läppen?? För jag vill ju fan ha en likadan som hamanns den är ju fet...........

M-RULES
mase
joo den e d.jag kommer fan inte ihåg nån länk..

blixter och dunder....
magiska....
aa men jag kollar upp med mhstyling dem är ju återförsäljare till rieger. Men skit sjysst för hjälpen, du sparade mig frakt pengar som jag kan ha nytta utav under julen :) tack för hjälpen mase

M-RULES
mase
absolut mannen
d var så lite.

blixter och dunder....
magiska....
Hej grabbar, Riegers general agent i svedala är Länk . Det framgår i alla fall från katalogen som jag köpte igår (en tjock bibel på typ 300 sidor). Men jag tror hellere på att gå direkt till Rieger än att köpa hos svenska återförsäljare. Det är 25% billigare. Dessutom är post förskott till Sverige mycket billig (13€ plus 1,28€ per varje kg). Problemmet är att dem vill ha alla beställningar skriftligen och då måste man ha formulär från katalogen. Såg att katalogen fanns i pressaffären på Arlanda (i skycity) för 64kr. Värt pengaran även om man till slut inte köper nåt där.

_________
More power! Vill ha kompressor jag med!
Länk
annars är länken direkt till Rieger: Länk

_________
More power! Vill ha kompressor jag med!
Länk
mase
coolt
tack f;r tipset

blixter och dunder....
magiska....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.