|
|
|
|---|---|
WIKING |
Någon här på listan som vet om det finns någon som kan, om det överhuvudet tagit går att "flocka" en instrument-bräda,typ som sitter i ford rs200 i Bilsport/26. SNART MED KÖHLER 2,5 |
|
Flocka kan du göra själv.. Du kan flocka alla instrumenpaneler.. Kolla med första bäst rally tillbehör firma. Vet att dom flesta rallykillar gör det själv. bengan |
|
| Vad i h-vete betyder Flocka? :-/ | |
|
Mocka... Köp det hos något möbelföretag... |
|
H-A |
Den här killen flockar instrumentbrädor, dörrsidor mm. Finns i Tranås. M Johansson, Tranås, 070-5737953 |
|
Flockade en baslåda en gång för länge sen... Köpte prylar på ljudia (har jag för mig...). /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Flocka är till för att inte instrumentpanelen skall reflektera när du kör,som på tex rallybilar,stcc,btcc m.m Bengan |
|
| Det sersnyggt ut. Vad kan det kosta? Att klä en BMW treekrad Sport ratt i mocka till en M3 3,2 kostade enl. Bilskräddarna 4-5000 om jag inte minns fel :( | |
|
Detta lackar man tror jag...med spruta.. bengan |
|
WIKING |
M Johansson som H-A skrev om har jag nu varit i kontakt med. Dom sprutar på något "flock". Det kostar 700:- för en instrumentbräda 500:- per dörrsida. + ev frakt. Priserna var till en M3 E30. SNART MED KÖHLER 2,5 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.