|
|
|
|---|---|
zumpen |
Finns det någon som har mall till mätartavlor till M3 E36 som kan skickas till mig? dom jag hittat går ju mätaren bar upp till 240 km/h |
zumpen |
Hmmm måste väl finnas nån som har eller vet? |
mase |
sorry har ingen mall,men vart har du fåt tag på dom som går till 240? skulle gärna vilja ha blixter och dunder.... magiska.... |
zumpen |
Jag sökte på forumet och fick upp en länk.. kan se om jag hittar den igen.. |
| Jag har fixat in mina mätare på datorn nu om ni vill ha... Ni får göra om dom själv men de hjälper väl kanske lite ??.. Säg bara till om ja ska maila dom till er | |
| Jag vill ha en utskrift om det går bra. | |
Bmw ludde |
Jag tar gärna en mall på mätare till en 325 e36 anders_lundberg@jonkoping.bonet.se Mvh Ludde Länk |
|
Har ingen färdig mall ännu...Håller på å sliter med den... Vill du sitta å leka lite själv så kan ja maila den till dig... enda mallen jag har är till en m3:a men de kanske inte spelar någon roll ?? |
|
| Jag har inte dator själv så om du orkar och kan ordna klart den innan så är jag evigt tacksam. | |
| jo de kanske jag kan.. Men de kommer att dröjja en tag =).. Sen vet ja inte hur bra de kommer bli heller... Vilken färg vill du ha då ??...Den ja håller på med nu blir gul... | |
| Jag vill ha vita och jag har inte brottom du kan göra dem om du vill och har tid. | |
| jo de ska vi väl kunna fixa på nått sätt... | |
| Det vore hemskt trevligt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.