|
|
|
|---|---|
| Jag vill ha en fil skickad till mig på vita mätartavlor till en 528-84...är det någon som har..hellst en som är modifierad till 300 elr nå kul .) | |
| Är det ingen som har???? | |
|
Snacka med "518 Slow Mobile" här på forumet, han har sådana, maila honom på p.c@home.se MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
Fast det var ju till en 518 kom jag just på, så det fungerar ju inte :/ Sorry! MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
| Har till E34, E28(518i), E30... | |
|
Haidar: Kan du maila dom till e30 till mig är du snäll,,,, ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jag har till min gamla M535i -86 Re5pect 4 M5 |
|
|
Melander: Skicka ! wrath@hehe.com _____________ Länk |
|
|
Jag lägger upp dom på nätet istället, finns där om tio minuter. Länk Länk Mikael Melander Länk Länk Re5pect 4 M5 |
|
| Tackar | |
| är det ingen som har till 528 då??? | |
| På tal om mätartavlor, hur fasen får man av mätarnålen???.... Någon som vet? | |
| vrid den moturs och dra FÖRSIKTIGT bort den | |
| OK, tack för tipset, ska prova snarast. | |
518i slow mobil |
Melander! bilderna funkar inte alls nu! =( E28, REAL power for REAL men! |
518i slow mobil |
nu funkar de igen...! Måste dock göra om mätaren... min går itne till 260... =) E28, REAL power for REAL men! |
| 518i slow mobil>>> om du ska stoppa dom där mätartavlorna på din 518 så skiter det sig rejält..kommer att visa fel nästan hela tiden...visar väl rätt om du kör under 50 hela tiden..men annars så felar den och ganska rejält | |
518i slow mobil |
vet... skrev ju att jag fick göra om mätaren... =) Så den ska fixas... annars så var det kanon helt eneklt...! E28, REAL power for REAL men! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.