|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en 523 -96 på gång och nu undrar jag om jag fått ett bra pris, det verkar så när man tittar på marknaden men det är ju inte det riktiga försäljningspriset man ser. Skicket på bilen är bra, två "gubbar" är de två tidigare ägarna. Utrustningen är väl inget extra: * ACC * Multiratt * Skidsäck * Kassettbandare!!! * 6600 mil * Svensksåld * Metallic * SoV däcken är ganska kassa * Inspektion 2 skall göras Tacksam för kommentar. Hälsningar, Martin | |
|
Har den bara gått så lite skulle jag misstänka att ett pris kring 115' verkar rätt.. Svårt som alltid när man inte sett bilen o kan värdera utifrån det verkliga skicket.. Mvh Janne. |
|
|
Tror ungefär som Janne, för samma pengar kan du sannolikt få en importerad 97 kanske 98:a med 10-15' mil...ditt val...extremt lite mil verkligen! /Simon |
|
|
Håller med Janne och Simon. Insp.2 + nya däck är en affär på ca 10', så 115' är ganska rimligt. //Marin |
|
|
låter som en typisk svensk snål bil ( som märkligt nog värderas högre än motsv import bil fulllastad med kul utr....) Ej utförd service samt dåliga däck är ju goda prut argument, med det i ordning vill jag nog upp till typ 129 000:- som utgångs bud.. |
|
|
Tack för hjälpen. Första budet från säljaren (dödsbo) är 125' så det går nog att pruta en del på det. Visst är det lite mil på bilen, jag snackade med första ägaren (av två) och han var helnöjd med bilen, inte ett fel på de 5 år han hade bilen. Det är ju bättre än vad man hört från vissa som kört 96:or. Han hade mest kört bilen i trakten och väldigt få långresor. Man kan ju undra hur bra det är för bilen?? Garage genom alla år. Jag är nog trots allt inne på Simons linje. Dessutom så körde jag en Steptronic igår och då vill jag nog inte ha nåt manuellt. Det får nog bli en tur till Tysklad och leta efter en 99:a och ta med lite mer pengar. /Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.