|
|
|
|---|---|
alpinab84,6 |
Hej, Jag har tänkt importera en e-36 touring och undrar över vad det är för saker som jag borde se upp med och vilken utrustningen som är bäst osv.(typ vilet paket eller stereo etc.). Jag har tänkt mig en 328ia, helst med inte alldeles för mycket mil. Jag hoppas också på att köpa en ifrån en äkta bmw handlare. Vad tycker ni är ett rimligt pris för en -98 med full utrustning i fint skick (helst inte för mkt mil)? Jacob |
bMwE36 |
Har precis köpt en 328iA -96a, den är utrustad med M-sport chassie, M-sidokjolar mm. tror det kallas lilla M-paketet, har även saffransgul skinnklädsel, farthållare (ett måste) och lilla färddatorn. Stereon är en sk. BMW buisness med enkel CD, 4 högtalare fram o två bak i taket, inget vidare ljud alltså, uppdatering ett måste.. leta efter en med hifi-pkt som har riktigt hyffsat ljud! det jag saknar i bilen är: taklucka, elhissar bak. förövrigt är det en underbar bil! jag kan tänka mej att 110.000:- o uppåt verkar rimligt för en ärlig och fin bil. Lycka till!! |
alpinab84,6 |
Importerade du din bil elr. var den svensksåld? Hur långt hade den gått? Jag skulle vilja ha stora datorn,stereon. Taklucka, el-hissar bak/fram är nästan ett måste för mig så det får det också bli. Vad består stora m-paketet av? Tack |
bMwE36 |
jag köpte den på bilfirma, men den är dock importerad -98. den har gått ganska långt: 19300 mil men känns kanon fräsch.. fullservad hela vägen. var inte alls rädd för att den skulle ha gått långt, då jag oxå har en 320 -94 som gått 19000, o går som en klocka! servar man de här bilarna efter service boken går dom hur långt som helst... bara alla papper är i ordning och ärliga! tror att stora M-pkt har M-spoilers runt om och M-backspeglar utöver det som är i lilla... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.