|
|
|
|---|---|
| Kunne tænke mig at få m3 e30 motor lagt i min nya 318is 1990. er der nogle problemer med det .???? | |
| Mycket intressant frågeställning. Vad ligger marknadspriset på en S14-motor förresten? Inte ny utan lagom begagnad. | |
|
Jag har sett anonser förut på BMWBörsen, dom har legat mellan 17-25000:- Då har det varit med motor, låda (eventuellt kabelhärva och box) Det dräller ju inte precis av S14 motorer.... |
|
| i sista uke var der en m3 moyor och låda til salu for 6000 dkr. den har gået ca. 15000 mil. den var tilsalu her i danmark på www.dba.dk | |
_hubbe_ |
Bonje: Har du bänkat din 325:a, isåfall var? |
| ja att säte i en s14 motor i en 318 är inget man ska ge sig på om man är ovan men gör som jag va envis så går det | |
|
>_hubbe_ Den var bromsad hos VibyRacings och i hans rullande landsväg i Eskilstuna. |
|
|
Bonje: Kan du förklara det här ?! Det står 4:98 under slutväxel på mitt bromspapper ? ska dom inte skriva in 3,07 i datorn där för det är väl diffsiffrorna man ska gå på det är väl slutväxel? Ringde och pratade med han som bromsat min bil och han mummlade i nåt annat som jag inte förstod att dom går på fart eller så och att han hade kört på 3:e växeln etc... _____________ Länk |
|
|
upp! /Mvh Göran |
|
|
Nej du, det där kan jag inte..... Kanske är det best att du frågar killen ingen som bromsade motorn, och få honom att prata samma på en nivå så att du förstår. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.