AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
581

hova lr m-style?

mase
tänkte beställa lite prylar från någon av dom här men pengar mässit skiljer dom sej inte mycket på dom saker jag ska ha.(m-style lite dyrare).

men vilka har bästa prylarna(kvalite,passform mm)
ni som handlar mycket,skulle vilja höra era synp.

blixter och dunder....
magiska....
M-style har stor credit från min sida och Kent (Shopkeeper:n) kan man lita på. Han tar inte in något med dålig passform i sitt sortiment.
Har forskat i frågan och väntar på svar fråm Kent ang märke på M-styles E39 blinkers... har kollat lite med andra ang just vita blinkers E39....stay tuned bara M-style tar bladet från munnen så för vi veta hur det ligger till...
mase
svara gära så man vet

blixter och dunder....
magiska....
dom flesta större å kända styling/del affärer brukar ha samma typ av saker/kvalité....
så ja tror du blir lika nöjd me sakerna om du skulle beställa på hova som på M-style....
fraktkostand å leveranstid,skiljer de dig nåt?
Mstyle säljer ngt som heter FK-automotive, Hova köper direkt från tillverkaren Depa som bl.a. levererar till inPro skulle tro att även FK kommer från samma ställe..
NFS har Hella, Malå har inPro och Hella samt en Taiwan variant kanske samma som ovan vem vet??
mase
ok,då spelar d inte roll vart man köper dom.
tack

blixter och dunder....
magiska....
Mina E46 bakljus var inpro om jag inte missminner mig, köpta av nfs.
Beställde dock främre blinkers av Hova men skickade genast tillbaka dom, de sitter en tätningslist på ena sidan som bara satt löst påklistrad samt att de stog made in taiwan på dom.

Den som har flest BMW prylar när han dör vinner!
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.