|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hvilken 3-serie liker du best? Og hvorfor? -02 -e21 -e30 -e36 -46 | |
| E30 utan tvekan. Passar mig bäst. Skulle dock kunna tänka mig en E36 igen eller E46 men då måste jag växa upp mer först. :) | |
|
E46 tycker jag är snyggast. Men e30 är ju väldigt rolig. Jag skulle vilja ha en 318is-90. Min skrothög: Länk |
|
|
E 46 är helt klart snyggast, men en M3 E30 är ju brutalt skön. _________________________ Önskar köpa 535 E28/E34 |
|
|
Alla utom E21, ty den tycker jag är asful. Alla de övriga har sin charm och sina för/nackdelar, så jag kan inte utse en vinnare :) Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
| Jag skulle säga e36 lr e46.. men med tanke på at jag inte lär få råd med en e46 än på många år så blir det nog e36.. men en e46 M3 smg är ju ALDRIG fel.. så om det är någon av er som vill kasta nycklarna till en sån till mig så skulle jag nog ta emot dom..*garv* | |
mase |
e36 eller e46 skulle jag säga blixter och dunder.... magiska.... |
|
e46 m3: Diskret men ändå muskulös. Skapar ett ha begär varje gång man ser den live. När de står en sådan i garaget så tror jag dock att man jobbar så mycket att man inte har tid o leka med den. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
| E36 coupé - utan tvekan :) | |
|
E30 naturligvis. E21 är också cool. E36 och E46 är mest bara tunga och tramsiga;) Bättre bilar är de dock på många sätt. |
|
-RW- |
Egentligen så tycker jag att 5-Serien är bättre bilar än 3-Serien och DET ÄR BEVISAT av alla tester som har gjorts. Men jag gillar mest E-36 bland alla 3-serien, De är snyggast helt enkelt. |
|
Kan man kalla 02:orna för 3 serie? Av 3 seriemodellerna gillar jag allihop men på olika sätt... E36:an kommer dock sist i rangordningen. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
jeppe_L |
E36 o ch E46-----snygga linjer:) |
| När nosen lutade framåt så var inte BMW sådär jätteläckra tycker jag.. men e36 o framåt är helt ok.. e46 coupé är söt.. | |
|
Det jag gillar med de äldre bmw:na är att de ser så aggressiva ut. Ta vilken e30 som helst, lacka den i en snygg färg och sätt på ett par breda fina däck + lite sänkning så ser den väldigt arg ut (nej, inte ögonlock!!). Det är en av anledningarna till att jag kör bmw och inte saabturbo, opel gsi eller nåt annat, just att e30in verkligen ser grym ut från alla vinklar med lite diskret styling. Inte många bilar ser lika biffiga ut bakifrån som en e30 med breda sulor! Det fina med e36 och e46 är att modellerna verkligen är löjligt snygga och välgjorda om man jämför med andra märken (japanska m.fl.). Lägger man därtill bakhjulsdriften och den raka sexan, förstår jag inte varför folk kör andra märken överhuvudtaget... nåja, det är ju deras huvudvärk :) Räkna med att det blir fler 3-serie för mig! |
|
Mr Apex |
E30, mycket vacker även om den är lite "stenålder". Mr Apex |
-RW- |
Eber// Tycker du verkligen att E-30;n ser argare ut än en E-36;or? |
|
Tycker också att E30:n ser "argare" ut än E36:an! Vid skiftet mellan E30 och E36 tycker jag att BMW´s identitet började suddas ut... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
E21an är storfavoriten, och sedan kommer nog E46. E30n kommer på 3:e plats medans E36an är alldeles för "plastig" för att kallas BMW =) Det är BMWs klassiker och gamla hederliga bilar som har kvaliten och körglädjen, och inte dom ny med massor av lyx som elhissar och servo! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
| Kristian Larsson; Håller med dig fullständigt. E 36an kommer längst ner på min lista över alla BMW modeller. Då ska vi inte ens prata om alla överstylade E36or. Jag förstår inte att man kan vilja göra en ful bil ännu fulare. Dock måste jag säga att en rätt stylad E46a coupe kan se rätt läcker ut. I mitt tycke är E30 modellen en utav de bästa BMW någonsin har byggt, lite gocart känsla över det hela. E30M3 är den äkta M3an, bilen är ju bara byggd för en sak. | |
M3 wanabe |
E46 Coupe Silver. E36 är ingen dålig bil. En vacker dag så har jag min en egen 328 E46 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.