|
|
|
|---|---|
|
Hej alla. Alltid bra med personliga rekomendationer så därför undrar jag om någon av er där ute kan rekomendera en bra verkstad i Helsingborg-området som är duktiga på BMW. Paulssons bil är bra men finns det några andra? | |
|
Johan: Jarls klär vara duktiga, om du nu letar efter en alternativ verkstad. Har flera bmw vänner som lämnar sina bilar dit och dom har ett väldigt bra rykte men priserna tycker jag är i princip som på bmw, något lägre bara. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
| Ja jag har hört gott om Jarl också. De är ju BMW experter. Tänker bara tills nästa gång så om det inte skiljer mer än nån procent mot BMW verkstad så lämnar man ju till BMW. Tack ska du ha , ska kolla vad de tar för att byta länkarm. BMW tar 2400.- | |
|
Annars kan du kanske ta dig till Malmö och besöka Need for speed? Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! |
|
|
Jesperado: hör mycket bra om nfs. Tyvärr är deras lokaler inte dom bästa vilket ja tror avskräcker en del kunder. När jag hörde med dom om termostat/hus byte så låg dom i samma prisklass som bmw. Då blir ju inte valet så svårt. Snart ska ja besiktiga min bil på valdermarsro, är de där du jobbar? Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Jarls är bra och trevliga killar, NFS tja som ovan: lite Roy och Rogers över det men trevlig bra kille 1000nde inlägget!!! (innan dig Jeppe....) |
|
|
Var jag jobbar berättar jag inte här, har varit dum nog att göra det tidigare, och veckan efter fick jag minst 20 oönskade telefonsamtal till stationen och även flera oanmälda besök, detta ser inte bra ut alls i det jobbet jag har... Därmed inte sagt att jag inte kan hjälpa till med diverse problem, men jag kan naturligtvis inte ge några direkta förmåner! Och erbjudanden om diverse mutor eller liknande ser jag som en direkt personlig förolämpning. Visst vann du Magnus, men jag visste inte det var en tävling, då hade jag slagit dig lätt! Vi ses vid 2000... Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! |
|
|
Jesperado: Var inte menat på något sätt som att ja skulle få några förmåner. Förhoppningsvis går min bil igenom utan problem. Den är ju inte direkt någon tvärgammal bil. Jag var mest nyfiken. Du verkade nästan ta lite illa upp och de var som sagt inte min mening. Kul och ha någon på forumet som har "koll" på besiktings sidan, är väldigt övertygad om att ja inte är ensam om och tycka så. Den som har flest BMW prylar när han dör vinner! Länk |
|
|
Wendtan: ....ingen vet på vilken station han lurar .... så det är lite som i Dirty Harry : "do you feel lucky, punk??" När du minst anar det har Jeppe dragit "fascist-hammaren" igenom din tröskellåda.. *hahaha* |
|
|
Så menade jag inte alls, var mest en allmän upplysning till andra som ev. hade sådan planer, och dessutom någon form av ursäkt för att jag inte kan hjälpa till så mycket som jag önskar. Jag tar inte alls illa upp för den frågan du ställde, däremot av förslag jag får på mailen, i telefon, eller vid besök på jobbet typ: Min bil är helkass, men jag har ett flak öl i bagaget så det ordnar sig va? Vi får väl se om vi ses när det är dags wendtan, "do you feel lucky? well, do ya?" Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.