|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar var jag kan få tag på ett skal med BMW-märket på till min mobil. Har sett ett sånt för länge sen, men trots att jag har letat så har jag inte hittat nåt. Nån som vet? | |
|
Nokia? Finns massor på hötorget. _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Hötorget? ----------------------- Min E30: Länk |
|
Deliq |
Hötorget ligger på tunnelbaneavstånd, om man nu har nära till tunnelbanan vill säga ;-) Annars blir det längre... M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk nyligen såld: Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
|
Finns det ingen hemsida eller nåt ----------------------- Min E30: Länk |
|
Deliq |
> deejaywasp Det är ett torg i Sthlm City med en massa "marknadsknallar", tror inte att någon av dem skyltar med en hemsida. På sin höjd en enradsanonns i Gula Tidningen M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk nyligen såld: Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
|
Prova på Länk (eller .se). Vet att de hade till en 3310/3330 med BMW-logga på. Vet ju inte vad du har för telefon, men de har säkert den till andra modeller också. /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
Förlåt mig :-) det är en Nokia 3210. Jag bor långt från stockholm så det vore ju bra med en sajt man kunde kolla på. |
|
|
Om du kollar hos närmaste Dialect eller RingUp handlare eller Batteryshop så finns det skal till Nokia där du kan designa vilken bild som helst, din bil, logga osv, egna nunan osv. Blir kanske en hit, vad vet jag? Hur jag vet? Levereras av företaget där jag spenderar dagarna. Syns här: Länk FP |
|
|
Hallå Anders samt alla andra glada BEMMERS!! På www.m-style.nu finns det skal till Nokia telefoner. Samt mycket annat som är nödvändigt för att skapa sin egen stil på sin BMW. Vi ses väl på Gävleträffen 2003........ Lindlot med fyra låsbultar per hjul |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.