|
|
|
|---|---|
|
Ja, då var man här igen=) Jag har bestämt mig för att låta lacka om -88;n till sommaren. Den är för tillfället Delfingrå men repig till förbannelse och även småbucklig. Jag har nära nog bestämt mig för originalfärgen, men jag undrar; Kan man göra nåt roligt med den? Blanda i någon pearl eller liknande så det endast syns i solljus typ? Flake?=) *something wicked this way is coming* | |
|
Lacka den i BMW:s klart snyggaste färg istället, diamantsvart. _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
Varför inte göra något originellt och lacka om den i kawwa grön eller audis inkagula!! Jag har haft vissa funderingar på detta själv!! MVH/ Razer |
|
|
Jag skulle inte följa Razers tankeexempel. Stilrent är nog att originallacka, men lägger du i något lager pearl i den så kan det bli flashigt utan att vara skrikigt. Hade jag suttit i samma sits hade jag nog utgått från laxsilvermetallic eller originalfärgen och blandat i en aning blått i den så den blir något skiftande i blått. Men det är ju jag. :) |
|
|
Haglund: vi är nog inne på samma spår ungefär, jag har nog bestämt mig för delfingrått igen, men med någon rolig Maroon eller nåt i... Typ blått eller lila... *something wicked this way is coming* |
|
ant |
jag skulle vilja ha min bil med den röda lack som den har i botten och ovanpå den en blå åearl oms framträder i visst solljus. jag har sett det på en golf för några år sen, jag tyckte det var mycket fräckt. jag tror att en sån lack gör sig bättre på e30 än golf III. men det blir nog inte så mycket med den tanken, då hellack inte är aktuellt, men skulle jag lacka om så skulle jag nog överväga att göra så. med pearl får man ju en diskret lack men ändå grymt ovanlig.. ===== Länk |
|
ant: Du sätter myror i huvet på mig. Tål att tänkas på. :) |
|
| Kör med orginallacken. ser mycket bättre ut. Lägg till några lager med klarlack bara så blir det en kanon lack..... Våga inte förstöra din underbara bil...... | |
| Lacka i svart,är lätt snyggast på en E30...är billigast att bara ta vanlig svart också!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.