|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vad skulle ni ge för denna: BMW 320i (2 dörrars) -85. 22900 mil. Nybes och nyskatt. sov-däck. Ljusblåmetallic. Sollucka, nytt larm och check-control som enda extrautrustning. Nästan rostfri. Går bra maskinellt. Funderar nämligen på att sälja min Volvo och köpa BMW...igen =) Jag vill bara höra lite spontana reaktioner om priset... ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk | |
|
Låter som min bil, fast äldre! 10-13 skulle jag ge! Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
-BeeMWe- |
10 kanske. Och sälj Volvon för fan :) Länk |
|
Vi får se hur det blir, jag kan få den för 6000 kr och det är ju inte helt fel ändå. Vi får väl se hur mina bilbytarplaner artar sig. Senaste halvåret har jag bytt bil oftare än strumpor ;D ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
| KÖP DIN TOK! :) | |
-BeeMWe- |
Låter som ett helt ok pris. Den kan du juh tjäna lite på sen också. Bara du inte hamnar över 5 st bilar/året då räknas du som bilhandlare och får betala skatt *urk* Länk |
|
Vaaa? 5 st bilar/året? Jag har haft 7 bilar detta året och inte har jag fått någon "varning" eller räkning? ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
-BeeMWe- |
Märkligt... Kanske visar sig när d gått igenom alla deklarationer *fniss* Länk |
|
Vi får hoppas att det inte blir någon efterräkning nu. Dom får väl bevisa att jag inte gjort vinst på kärrorna ;) ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Du kan nog vara ganska lugn. på dryga 2 år har jag haft ca. 25 bilar, och storebror har inte hört av sig med några extra skattekrav el. dyl. Däremot bombar de brevlådan med roliga försändelser; "den bilen ska besiktigas, den ska skattas, den har vi bytt ägare på, den är nu skrotad, den är numera din" osv. "let the Best Machine Win!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.