|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
M3-Mackan |
Det är ingen härifrån som har en gul M3a -93 eller ngt sådant. Var spekulant på en sådan förut. -Mackan- |
| M3-Mackan: Det har gått två st gula M3or här de senaste åren, båda är numera sålda. Den ena ägdes av en kille som heter Daniel Söder, den hade 18" Mas italy tror jag och stor vinge. Den andra hade orginalfälgar. | |
E30poppe |
TG_Rossi:Vad e de för årgång på den? |
| E30poppe: Det är en -90. | |
E30poppe |
TG_Rossi: Hur kommer det sig att den är sönderrostad vid a stolpen och sparklådorna??? Har den varit smälld tidigare??? |
M3-Mackan |
Var nog Daniels som jag funderade på. Men ACn var slut på den om jag inte minns fel -Mackan- |
|
E30poppe: Den har inte varit smälld vad jag kan se. Men förra ägaren som har haft bilen sen -93 har ej förstått att man ska tvätta bilen även på de ställen som inte syns!! T.ex så hade de aldrig motortvättat den, därav rosten nedanför a-stolparna. Det samlas en massa skit där sedan börjar det ju att rosta med tiden. Men som sagt, jag tänker laga upp bilen och förmodligen tänker jag även behålla den ett tag i sommar. Hade nämligen tänkt att fixa till väghållningen litegrann och köra nån gång på flyget. Sen vet man aldrig, kanske lessnar på den och säljer eller så blir man helt kär och behåller den, vem vet? |
|
|
Räknas det att jag köpte mina vinterdäck i ljusne?? Är dock grån Iggesund, inte så långt bort aif. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
|
Lunken: jomenklart, jag tycker iaf. det kan va kul att höra från alla som inte bor alltför jädra långt från just Söderhamn... Typ Iggesund, Hudik, Bollnäs, Rengsjö etc... *something wicked this way is coming* |
|
|
oki ! räknas ljusdal som alltför lånt bort? iallafall så huserar jag i de trakterna. -har varit ner o tittat lite på bankörningen i somras hos er. en del kanske har hört talas om ngt race härikring? -ja ja.. ha det grabbar. vi kanske höres på banan om det blir ngt till sommaren, sugen på att ställa i ordning ngt för att prova... /mvh L |
|
E30poppe |
TG_Rossi: Ok... Ja vare bara nyfiken... intresserad är ja iaf... =) |
Deliq |
En kamrat till mig som åker M5, bor i Bergvik. Vet att han är inne och läser på forumet ibland, men vet ej om han gjort några inlägg. Hej på dig Uffe... M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk nyligen såld: Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
|
Jag kom och tänka på en sak; Till sommaren ska iaf. jag förmodligen fara ut på lite träffar och dylikt som tex. Zatzyträffen i Uppsala (om det blir någon i år) och Tullinge. Skulle det inte då vara fränt att fara tillsammans till respektive ställe? Att man kontaktar varandra genom detta forum och åker kortege ner på sagda träff. Och ha ett samlingsmöte på Gävlebro (eller nåt liknande) för dom som är "utifrån" så att säga. Tycker jag skulle va kul... *something wicked this way is coming* |
|
E30poppe |
Wicked:De var fan ingen dum ide! De vore as kul... //Din EX granne... =) |
|
nävisst sörru, jag är faktiskt inte så dum som du ser ut=) *something wicked this way is coming* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.