|
|
|
|---|---|
| undrar var man kan få tag på M-märken! de tre färgena med M:et??? ingen som har nåt likande?? | |
|
Finns en mängd olika utföranden hos din lokala BMW-handlare. Mvh |
|
|
Länk *something wicked this way is coming* |
|
|
Dom kostar ca 20 € i etk, så gå till din lokala BMW handlare du bara. Då har du juh äkta vara oxo... ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
|
Ca 235kr hos BMW. Då är det bara ///M och ingen siffra efter.. Bengan |
|
|
Jag har ett som pryder min datorskärm och påminner mig om att jag en åter en dag ska bli BMW-ägare ;) Det är INTE till salu ;) ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Förresten, om du inte har något vettigare för dig att göra kan du ju kolla på skroten. Det var där jag hittade mitt M-märke. Frågade om dom skulle ha något för det, men icke. Gratis är gott =) ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
tja tja Det är så att vi har en lazer maskin på jobbet.Jag och en polare har skurit ut sånna ///M märken i borstad 1mm rostfri plåt det blev jävligt läckert!!! ,jag kommer scanna in nåra bilder i framtiden MWh Robban OBS det går nog att lacka sträcken med dess rätta färg. |
|
| jag ska även prova göra nyckelringar med ///M loggan | |
|
coupepower: Passa dig för att sälja sådana sen, BMW brukar inte gilla sånt. Vet en kille som tryckte tröjor med ///M märke, han fick sig ett varningens ord av "Pappa"... :-) ///M vh Per |
|
| Gäller det även om dom ej ser ut som originalen | |
| Måste bara säga att jag knappast tror att BMW kan hindra dig eller ngn annan för att göra emblem, så länge du inte påstår att det är "äkta" vara får du tillverka emblem och dyl precis hur du vill.. | |
| ... och vad gäller tryck så skyddas vi faktiskt i detta land av ngt mkt fint - den s.k. tryckfrihetslagen.. ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.