AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
823

M-märken köper man vart?

undrar var man kan få tag på M-märken! de tre färgena med M:et??? ingen som har nåt likande??
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Finns en mängd olika utföranden hos din lokala BMW-handlare.

Mvh
Länk

*something wicked this way is coming*
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
Dom kostar ca 20 € i etk, så gå till din lokala BMW handlare du bara. Då har du juh äkta vara oxo...

///air, BMW Club Finland #2150
MSN: luften@hotmail.com

325:an -> Länk
Ca 235kr hos BMW.
Då är det bara ///M och ingen siffra efter..

Bengan
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Jag har ett som pryder min datorskärm och påminner mig om att jag en åter en dag ska bli BMW-ägare ;) Det är INTE till salu ;)

Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Förresten, om du inte har något vettigare för dig att göra kan du ju kolla på skroten. Det var där jag hittade mitt M-märke. Frågade om dom skulle ha något för det, men icke. Gratis är gott =)

tja tja
Det är så att vi har en lazer maskin på jobbet.Jag och en polare har skurit ut sånna ///M märken i borstad 1mm rostfri plåt det blev jävligt läckert!!! ,jag kommer scanna in nåra bilder i framtiden MWh Robban

OBS det går nog att lacka sträcken med dess rätta färg.
jag ska även prova göra nyckelringar med ///M loggan
//
282
///M...
316 -77
318i -85 TIC
coupepower: Passa dig för att sälja sådana sen, BMW brukar inte gilla sånt. Vet en kille som tryckte tröjor med ///M märke, han fick sig ett varningens ord av "Pappa"... :-)

///M vh Per
Gäller det även om dom ej ser ut som originalen
Xp
25
Xpytob
520 1993
Måste bara säga att jag knappast tror att BMW kan hindra dig eller ngn annan för att göra emblem, så länge du inte påstår att det är "äkta" vara får du tillverka emblem och dyl precis hur du vill..
Xp
25
Xpytob
520 1993
... och vad gäller tryck så skyddas vi faktiskt i detta land av ngt mkt fint - den s.k. tryckfrihetslagen.. ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.