|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Att killen har stil fattar jag inte hur någon här har en aning om!!? (ja ja, någon kanske känner killen?) Snygg bil iaf -verkligen, inredningen däremot är ett rejält steg i fel riktning. En fråga: såldes alldrig M3 E36 med samma motor i usa som i Sverige? En uppborrad 328 alltså, eller? M.V.H. |
|
|
Var det någon som tänkte på vart oljereturen från turbon gick tillbaka till motorn? Vid OLJEPLUGGEN!!! Snacka om att tigga om rasad turbo! Oljereturen måste ju ha fritt hela vägen utan hinder någonstans. Om man vill kunna få några mil med den i alla fall. Annars gillade jag stereobygget i bagagen./Berbel |
|
|
Berbel, där har vi lite riktlinjer till mitt bygge vi snart skall utföra!! :D /Fidde med "Svanen" |
|
|
325-Johan. Vi skall komma ihåg att USA ingalunda är ett land av en storlek att jämföras med t.ex. Sverige. USA är ofantligt stort och då skall man hellre ta enskilda stater som exempel, då sjunker säkert antalet mord. Tyvärr behandlas ofta hela USA som en enhet. Dessutom matas vi via media hela tiden med extrema exempel vilket ger en förvrängd bild. Detsamma är fallet därborta när man beskriver Europa. Fast det var väl inte detta vi skulle diskutera på M-forumet... |
|
|
Wannabe>> Mord begångna med skjutvapen och antalet inevånare: Tyskland 250 mord per år & 90miljoner Japan 43 över 120miljoner England 65 ? Canada 67 30miljoner Frankrike ca300 ? USA 11121 per år!! 260miljoner Liiie fler mord i USA va? M.V.H. |
|
|
mumms! // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.