|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
satt och kollade bilart på sounddomain.com och hittade en m3 från 97 med turbo och en snygg framspoiler ..... vad tycker ni om den?? >>Länk aka bullen på zatzy,nordicaudi,mm. Malmö,Arlöv | |
|
Ruggigt fet! Vill ha....... |
|
|
Nja, är det inte så att E36 M3 inte har den "riktiga " M-motorn i USA? Jag har för mig att de har en lite uppbiffad 328-maskin bara. Känns som konstgjord andning... Ser inte ut som den riktiga M-motorn på bilderna! En bil som måste kompletteras med ett TV-spel kan aldrig vara tillräckligt kul att köra!! Mvh |
|
| snygg bil, killen har stil och en fel plånbok.. | |
| JohanB: Helt rätt. | |
|
johan b >> det visste jag inte men i vilket fall som helst så har han iaf en snygg bmw :) aka bullen på zatzy,nordicaudi,mm. Malmö,Arlöv |
|
| jag menade fet plånbok he he | |
|
hej johan b instämmer med nofx det är ingen m3 utan en 328 men snygg är bilen i vilket fall som helst. |
|
|
Killen verkade inte sakna flis att sätta sprätt på direkt. Däremot tycker jag att den var helt förstörd interiört, han hade modifierat sönder bilen invändigt med all "hi- tech" elektronik och jag förstår heller inte hur man kan byta ut de snygga orginalstolarna mot de gräsliga sportstolarna han hade, såvida han inte åker väldigt mkt på bana då förstås. Exteriört o maskinellt var den däremot riktigt fet. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
|
T o m -95 - 2,9L 240hp 6,1s (0-100km/h) Fr o m -96 - 3,2L 240hp 5,9s (0-100km/h) E46 däremot ger nästan samma effekt som hemma...333hp. |
|
| Ja, man kam ju säga att man har funderat många gånger på att flytta dit... jag var där i sommras och det är ett helt okey land.... av det man såg i alla fall... | |
|
S 328 R: Samma här, funderar på att göra ett allvarligt försök att skaffa jobb där borta. Var inte så impad av det landet och kulturen innan, men efter jag varit där några veckor så har jag ändrat uppfattning. Man lever bara en gång! ________________________________________ Länk |
|
Todd |
Kanske lite off topic men Supran såg ricktig läcker ut! Hur står sig en original Supra mot en M3 original på bana respektive 402m? |
|
Hur kan man slänga ut original M3 stolarna mot sportstolar, för mig helt obegripligt! Mvh. Robban Johansson |
|
Gemini__ |
mm, den såg riktigt taskig ut interiört...usch! |
mackan325 |
En usa E36 M3 har m3 motorns (S50??) botten i kombination med ett topplock från (avviker säkert lite grann...) från en vanlig M52B25 eller 28 beroende på årtal. Wolv & S328R efter ett par veckor i Crossville TN ändrar ni er säkert. Jobbade som IT konsult med 3 veckor i stöpet där, ouch... Skämt åsido NYC är helt OK, LA däremot skulle jag aldrig bosätta mig i. |
| Fredrik. Fast undrar om du är lika sugen att betala typ 70k i försäkring per år också? Sjuka premier i vissa stater för "sportbilar". | |
-RW- |
snack om bortskämd snorunge, han måste ju ha tv-spel'n i bilen annars... Länk |
|
Efter att ha sett "Bowling For Columbine" igår så kommer jag aldrig att vilja flytta till usa, även om jag erbjuds 2 villor och 4 nya m3:or... snacka om ett sjukt j_vla land. 11.500 vapenrelaterade mord om året jämfört med 150 i canada med lika många vapen. sjukt. Se den gärna och inse dagens skrämmande verklighet. ...och att de nu satt en man som avrättar folk för att han tycker det är kul och äter barn till frukost på en presidentpost, där en godhjärtad människa ska finnas, gör inte saken bättre. obeskrivligt sjukt land... Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Stilig utanpå, (förutom dtm) men 5åringen med 1038485599666st mätare PS2, massa lull-lull och "amerikansk högteknologi" har varit och förtrollat inredningen. BLÄ!:( MVH Andreas |
|
|
Gillar den inte för fem öre ! fronten var det fulaste jag sett , är väl en e46 front ? isf ska dom sitta på en e46:a ! fälgarna såg skum ut också , intreört såg det inte heller klokt ut , original är snyggare ! _____________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.