|
|
|
|---|---|
Adam318 |
röd, tvådärrars, 2 ägare, har gått som tjänstebil, välservad, fin i lack och invändigt, dom begär 39 900:-, släpper den för 35 000:- Bra köp? Och en till sak, visst är det S:et i "318 is" som talar om att det är en 16-ventilare, som om jag inte minns fel ska leverera runt 135hk? |
BeeMWe playboy |
Jupp d e ett bra pris. Köp köp! :) |
|
Hej. Visst är det E30 karossen? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
BeeMWe playboy |
Tror d va d, för dyrt pris då |
Adam318 |
Japp, E30-karossen är det... Här har ni en länk: Länk |
|
Hej. Såg väldigt fin ut på bilden. Men ett pris på 30,000:- är väl mer rätt. Inte en krona mer. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Jag tycker att 30k är för mycket också,får aldrig igen dom pengarna hur fin den än är leta privat istället? |
|
Adam318 |
Har en annan bil på G också Identisk i utseende, dock fjäderbensstag under huven och "lilla M-vingen" tror jag, en 325i som gått 12500mil, årsmod. -90, dock ofräsh i lacken, men den ska omlackeras före han säljer, han begär då 45 000:- (har inte pratat pris, men tippar den går att få loss för 40 000:-), Risken med den är att den förmodligen är lite buskörd, men å andra sidan har den inte gått ens nära 20 000mil... Bättre köp? Är den värd 40k om det inte är några brister på den i övrigt? (Den är privat...) |
|
Tycker du skall satsa på den första om du kan få loss den till rätt pris rund 30000:- Det kräver ju dock att du skall ha den ett tag så det inte gör så ont när du bara får 20000 privat för den om 1 månad :) Bättre att gemer för en långmilare som gått lung och är välskött än den buskörda med större motor. Bara mitt råd.. Mvh John |
|
|
Tjenare. När du kommer upp i 40.000 kronorsklassen.. kanske du ska passa på att köpa en E36:a? Finns från 35.000:- och framåt... /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Håller med Bumper bättre att kolla på E36:or om du ska upp runt 40k det är stor skillnad på E30 och E36. Köpte min 320 -93 för 37k visserligen gått 21000mil import utan servicebok men går kanon. Du kan nog hitta en fin E36 316-318 för runt 40 om du letar och prutar lite stort utbud på dem just nu. |
|
|
E36 och E30 är ju väldigt olika bilar. Klart att E36 är en bättre bil, men många håller nog med om att E30 är roligare. Lättare och mer lätthanterlig. Man lattjar ju inte på samma sätt med en E36'a. Mr C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.