|
|
|
|---|---|
|
Har varit runt nätet och kollat konstruktioner och det vettigaste vore nog att köpa ett kit från usa, men det kostar lite väl mycket... Kanske herr Bäckström vill berätta hur han har byggt sin..? :) min syrras, pojkväns storebröders bil: Länk Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... | |
|
Länk fyrlänken går att justera men laddern knappt inte... men laddern kanske funkar finfint? nån som bryr sig? min syrras, pojkväns storebröders bil: Länk Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... |
|
|
Länk den här länken är för ovalbanor, men lite får man tänka själv...:) min syrras, pojkväns storebröders bil: Länk Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... |
|
|
Länk min syrras, pojkväns storebröders bil: Länk Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... |
|
| Blir inte stegar(ladderabrs) en inbyggd krängningshämmare som är mer eller mindre stum?? jag går också i funderingar kring 4-link i min 02:a, men känns lite raggarbil över det hela!!=/ skulle vara bra om det gick att svänga också ju=) jag ska fundera ett par månader till, ev hela sommaren innan jag bestämmer mig för en bakvagn!!=) | |
|
Länk Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... |
|
|
fyrlink går alldeles utmärkt att sväng med ju... beror ju på vilka vinklar man har...har du axeln över stagen får du sämre påskjutning framåt men mer överstyrning... Å andra sidan är det bara att trycka till lite på gasen:) jag ser bara fördelar med fyrlink... Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.