AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
3.230

Vilka firmor är bäst av mr cap, Ditec osv `?+

Sida 2 av 2
Cribba
Nån som har erfarenheter av sthlms bilvård? Det sägs att Jurgen som äger stället ska vara duktig.... Dom ska tydligen få in första modellen av nya Lamborgini nu i veckorna för en behandling.
Jag hade ditec på min Impreza och det va jag halv nöjd med, det gjordes av Bilvårdsteknik i Haninge.

Min förra bil Länk
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
har haft min bil hos Jörgen på Sthlm Bilvård - rekommenderas varmt. Kan dock ta ett tag att få en tid... ;-)

mvh
Anders

BMWCS #4727
Cribba
får inte min bil förän den 28 feb så de funkar nog fint :)

Min förra bil Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Jörgen är en hantverkare och sådana är svåra att hitta seriösa:)
Cribba
Asken,

va på väg å köpa den 323 ci som du provkört å skrivit om men tänkte att ja skulle förbi solna och kolla innan ja bestämt mej, hitta en hel del fel på den du provat !
Men i solna hitta ja en took fin 328 som nu e min :) skönt att ha bytt från japps till både komfort och en hel del motor ! Jäkligt bra sida ni har oxå....

Ha de !

Min förra bil Länk
Ingen som provat Tefcar??

"Stoppa veganerna dom äter ju upp djurens mat"
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
M3rlin: Jag har testat Tefcar på min förra bil. Köpte en sprillans Nya A4 1,8T Silver metallic i april 01 och fixade en Tefcar lackförsegling juni samma år. Var mycket nöjd med resultatet måste jag säga. Har en bekant som jobbar just på Tefcar Center där jag bor. Imorgon är det då dags för 528-an att få sig samma fina behandling. ;-)

Återkommer med resultatet på söndag kväll då jag ska hämta bilen. Den skulle visst stå där över natten. Maila vid behov. ;-)

Länk

MVH/Andrè

An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Har hämtat ut 528-an idag från Tefcar behandlingen. Är super nöjd med resultatet! Bilens färg är Cosmossvart metallic och den fick en helt annan djup och är mycket mjuk och len vid beröring. Innan behandlingen så kändes den sträv och ej med så mycket glans. Även en hel del tvättrepor försvann.

Perfekt utförst jobb! Tack Nicke!

Länk

MVH/Andrè

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.