AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
519

Här är min M3à =)

zumpen
Har nu nlagt upp min bil i galleriet. =)

Länk
Den är ju grymt fin, zumpen! Än en gång, gratulerar till ett bra bilval!

Lite slirigt med sommardäcken? =)

Jens
zumpen
Tack tack =) jo det är slirigt men jag kör den inte nu för den står i vinterdvala.. haha det var så typiskt när jag skulle ställa in den så avfettade jag den och tvättade av den och det var minusgrader o allt.. skit kallt o jobbigt var det.. saken var den att jag stog på en gräsplätt som sluttade lite så när jag skulle köra därifrån så körde jag fast och slitade upp massa lera på bilen så den blev skitigare än när jag började tvätta.. fast jag fick ju bort saltet iallafall..=)
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Ser supernajs ut, zumpen. Grattis till bilen! :)

Hubbe325
520dAT -08
Grattis! Ser mkt fin ut. Stackars dig som får vänta till våren....
zumpen
Ja det är lite synd om mig för jag hade ju tänkt sitta i garaget och putsa men jag måste "tyvärr" inse att det finns inget att putsa på..=/ köpta massa rengörings prylar och sånt och sen så skulle jag sätta igång men det var bara att inse att det fanns fan inget att putsa upp.. allt var tipptopp.. vithanskar i motorrummet och dom blir ej smutsiga jag lovar..=)
Låter som ett bra köp.... ska du moddaden något... eller ska den vara ren???
ant
din bil verkar mycket fin. grattis!!

om du hittar nåt att putsa på så kan du ju höglanspolera avgassytemet.. =)

=====
Länk
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Om du har putsbehov kan du komma över och putsa min...
Den är inte vacker nu efter saltvåt vägbana i en vecka.
Det värsta är att jag inte vet var jag ska tvätta den, vill inte maskintvätta och kommer inte in i gds hallen för den är för låg....
zumpen
jag hade bara tänkt att sätta på vita blinkers men det fanns redan så det är en liten sänkning som jag funderar på nu men annars vill jag ha den orginal.. nåt fräckt utblås vill jag ha med iförsig.. nåt förslag? =)
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Grattis, NÄSTAN lika fin puts som min! ;)
Trevlig bil!
Sätt dit ett fjäderbensstag, supersprint avgas från katten & bak.
Tycker inte du ska sänka den!

/Klas
zumpen
Tack för tipset =) jasså du har ännu mer putsat du =) iförsig så kommer jag inte bry mig om lacken på bilen i vinter för det första jag ska göra i vår är att lämna in den på rekond.. då lacken blir som ny kommer den fan kännas ny då allt annat är tiptop på den =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.