AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
261.132

VARNING VARNING RESTSKULDSBEDRAGARE!!!!!

Sida 8 av 21
Sc
35
Schnellfahrer
M5 E34 3,8-92
328 power. Du kan vara 100% säker på att den här LB har pengar. Han säljer ju bilarna han lurar av folk med god förtjänst.
Han har dem givetvis inte på banken. Men om han blir tvungen tror jag säkert att han kan plocka fram en hel del kontanter.
Schnellfahrer. Givetvis är det så. Jag vill bara understryka hur dåligt rättsväsendet fungerar. De skyddar brottslingar mer än hjälper brottsoffer.

Cash is king.
Mu
531
Mullret
330xd Sedan E90 -07
i3 - 14
Baltic Inkasso´s slogan var verkligen kanon.

"Era gäldenärer behöver inte förstå Ryska - de kommer att förstå oss ändå...."

Kul killar! De sålde en inkassostämpel för 3900:- Vem behöver det??

M3/// Mullret
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Inkassostämpel från BK kan öka betalningsviljan i vissa grupper...

Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
BI menar jag förstås. Inkassostämplar från Burger King torde ha begränsad effekt.

Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger
Är det någon som har någon erfarenhet av Baltic Inkasso, dom har hög avgift men verkar ha goda resultat med svåra ärenden..........
ma
5
malibu59
Alpina B7-2006
BMW 316 -01
Jaguar XJ8-99
Oldsmobile 88-57
Buick Riviera -65
Porsche Cayenne Turbo S- 06
GMC Van -95
4xSaab 96 -60-62-63-64
Hej Bmw vänner
Ny på forumet men har följt med olika trådar sedan 2003.
Inatt vaknade jag av något oljud i garaget och gick upp och ser 1 person med kofot bryta i garageporten, tyvärr eller kanske lika bra blev han skrämd när belysningen aktiverades i hallen o fanskapet försvann ut på gatan och i en mörk e34 ca 3 pers, i bilen. Fyfan va sne man blir.

Alt, åtgärd mot packet o bedrägerier
Hög avgift JA ,men det borde finnas ett gemensamt intresse till en insamling vid lämpligt meeting i sommar.
Frågan är vem som vill hålla i det.
Några trovärdiga som blivit utsatta och sedan direkt till banken/BI
Hur mycket behövs ? Hur många brukar komma på ett meeting?

Br
354
Brynar
BMW 530i Touring -2001
BMW 320ci -2002
Hej Malibu
Ruggig historia - kunde du se något av vilka figurer det var, eller något regnummer?

ma
5
malibu59
Alpina B7-2006
BMW 316 -01
Jaguar XJ8-99
Oldsmobile 88-57
Buick Riviera -65
Porsche Cayenne Turbo S- 06
GMC Van -95
4xSaab 96 -60-62-63-64
Hej Brynar
Bilen stod utanför grannens tomt som har en 1,2m hög mur.
När jag sprang ut i kallingarna med ett skohorn som tillhygge startade bilen o drog, allting går så jäkla snabbt men ändå spelar man upp det och kommer ihåg varje sekund, troligen har dom 2 i bilen koll på gatan och bistå han med kofoten vid behov.
Tyvärr hade det börjat snöa och ganska mörkt där bilen stod så jag har inget reg,nr eller sign, på dom i bilen.
Kofot-killen hade svart huvtröja,gråabyxor och mjuka gymskor, ca 15-30år o jäkligt snabb
Kommer dom tillbaka ?
Jag lider med 328power och Er som blivit utsatta samtidigt som vi alla lever ett ärligt socialt familjeliv och betalar höga försäkr, o skatter osv så skall vi behöva känna oss hotade av packet, nä fy fan.
Jag tillhör inte den tuffare skaran och kan nog inte själv skrämma så många men jag är med att betala för skrämma o avskräcka packet, låt oss vara eniga frågan och jag vill inte starta en massa pajkastning.
Är bara heligt förbannad att packet går fria (läs328power rättssamhälle??)
Risken är kanske stor att jag själv redan binder min egen snara.
Om någon tycker jag borde droppa tankarna så får ni gärna medela det.
Allt kanske bygger på min rädsla/förbannelse.
När det gäller restskuldsbedragarna borde det gå att lokalisera dem om man är några som hjälps åt. De har ju poste restante adresser, om man turas om att bevaka de postkontoren och följer dem kan man hitta hemadressen! Då är man en bit på väg.....................
Det är väldigt vanligt att det är BMW de är ute så vi kanske skall göra gemensam sak?
Hej! Lasse Bessik sitter inne nu i två år och hans son har skyddstillsyn. Detta är min andra dom mot de. Nu skall jag ordna ett skuldebrev så sen så får vi se...
Br
354
Brynar
BMW 530i Touring -2001
BMW 320ci -2002
Verkligen en bedrövligt tråd det här - lider mer er..:
Det jobbiga är att varken samället eller enskilda tycks bry sig. Inte förrän man "själv" råkar ut för bedragare och tjuvar vill säga. Där måste vi ändra attityd. Jag tycker självklart att allt som kan stoppa packet är postitivt och hjälper gärna till. Det bästa vore dock att vi alla kollar vad det är för grejer vi egentligen köper eller stöter på på blocket osv. Även här på den suveräna Autopower kan det dyka upp stöldgods och mer eller mindre seiösa objekt (sk "klipp") Men kanske just Autopower kan skriva någon disclaimer och få folk som tror de kan alltför billga fynd utan dokumentation etc att vara extra vaksamma? Kanske de som misstänker stöldgods ED. kan anmäla till sajten?
(Restskuldsbedragare lärde jag mig vad det vara av Autopowers forum - därför kunde jag också tackla dem på rätt sätt.)

328power

Ivan Bessik är dock ute och kör för fullt...................
cof12: Även om du har ett fullt giltigt skuldbrev så kommer du aldrig få ut några pengar ur de här typerna. Så på sätt och vis kan man säga att ditt skuldbrev är värdelöst. Hade jag varit i den sitsen så hade jag inte tvekat en sekund att anlita baltic inkasso. Även om du bara så får ut 50kr så är det bättre än ingenting, och då vet åtminstone att du har fått något slags rättfärdigande. Dessutom kanske det lär denne Ivan Bessik någonting, och kan rädda andra från att bli lurade i framtiden.

Men du måste lova att skriva här hur det går i såna fall.
Här kommer adressen till Lasse (Tony) Bessiks moder:

Silvania Bessik
Telefon: 040-126074
Gustav Möllers g. 2 A
21151 MALMÖ

Om inte hon så kanske kan ni använda hans syster:

Bianca Bessik
Telefon: 08-50228047
Hinderstorps Gränd 43
16372 SPÅNGA

för att komma i kontakt med Lasse!

Lycka till
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Problemet är också att det finns fler än bara lasse utav alla bessik som håller på men här är "lill-lasse":

Bessik, Lasse
OSLOGATAN 13, II
164 31 KISTA

Min bil
Länk
behrozosogh
hej!!

jag vet nog folk som kan hjälpa er med era skulder..

skicka pm till mig eller maila mig på behrozosogh@hotmail.com .

Catch me if you can..

De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Fler nummer och kontaktvägar till Bessik: Länk
Jo
144
Joelmartin
740 IA- 1997
Hej, jag hör egentligen hemma på 7- seriesaiten, men kollade lite runt,- OCH, jag har varit ute för samma "kroppen", han höll till nede i Skåne. Han hade såååå många som var intresserade av min bil!
Jag tackade trevligt nej, men hanringde 3- 4 gng. för han gav sig.
Folkens,- vi håller oss låååångt borta!!!

GrosseKraftwerk
Hej..ledsen om jag reggat mig här utan minsta intresse för bilar. Men har däremot ett stort intresseför en känd bedragare som jag inte visste var bedragare. Lasse Besic. Har ej råkat ut för honom men hans familj. Hans fru och son går inte under samma efternamn och det är dom som lurat mig på 85.000 kronor. "Sålde" bilen till dom 5 januari i år (blåögd) och skulle få mina pengar senast 5 februari. Skrev kontrakt mm och fick deras adress telefonnummer mm. Som ni säkert förstått har jag inte sett några pengar än men har fortfarande kontakt med dom. De försöker förskjuta en anmälan genom att ständigt lova lova och lova.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.