AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
261.144

VARNING VARNING RESTSKULDSBEDRAGARE!!!!!

Sida 7 av 21
Visa användare
56
jonas k
M3 E46 Cab SMG
hahah, klockrent...gör det!!!

M5-99 samt Skyline R32 GTR
Da
256
Davici
BMW 745 e65
Kanske trött men jag hänger inte med , m5:an sälj ju utav ngn som heter "anton" så vart får ni pamela i från ? :)
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det kanske stod "pamela" från början och sedan ändrades det när bilen började diskuteras här?

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
gn
86
gnator
M3 E46 SMG II
Maila och invänta svar så ser du va hon har för mailadress.. fick svar från en Pamela Bessik .. nästan som Anton fast annorlunda ;)
Da
168
Davido
525iA M-sport Touring -03
BESSIK... Dom nissarna ger sig tydligen aldrig. Dom gör tydligen allt för att tjäna penger. Vet att slutet av 2003 åkte dom på spelmaskinsturné. Hade en butik med en viss typ av maskiner. Dom hade kommit på nåt sätt att stoppa barerna i rad. Misstänkte ganska snabt att nåt va lurt för maskinen ska inte kunna gå i minus. Ett samtal till maskinägarna och sen var det full jakt på dom. Vid ett tillfälle så tog jag regnr på en bil dom kom med. Gissa vem den stod på, en Bessik nere i skåne, och det här inträffade i sthlms trakten...

Fula typer
Lasse findes ofte på denne adresse:

Szabolos Reisa
Kvarng. 13,
241 39 ESLÖV
0413-12401

Han har tidligere brugt følgende telefoner:
+46 (0)705 78 55 33
+45 3117 1714

han skal i retten i Lund den 9. Nov. kl 11:00
på Byggmästaregatan 2
Mål nr B 337-05

om nogen vil hitta honom :-)
M5
523
M5-Power
M3 E46 Coupé -02
Nån i Bessik famijljen är just nu inne på Black Armys (AIK´S) forum och hävdar att knark ska släppas fritt....

Länk
do
641
dobo
BMW 640 GC n55 mhd steg 2+
Satte ut min pärla på annons för typ 2 timmar sen och gissa vem som ringde för 1 timme sen, ja Lasse....

Det finns en Ivan Bessik med poste restante adress i Norsborg som lurar av folk bilar. Telnummer 073-7380446 och 070-4696280. Kör med försäljningsuppdrag varianten med en liten ersättning när han tar bilen, säljer den sedan snabbt och betalar inget mer. Kan ej förstå att polisen inte plockar dessa skojare.
st
3.454
steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
cof12: Har du egen erfarenhet? Välkommen till forumet!

Jodå, jag har en närstående som blivit blåst!!
Han har dock ett juridiskt skuldebrev om nån är intresserad att köpa det!
Det är bara att konstatera att systemet inte fungerar i Sverige, dessa bedragare kan hålla på hur mycket som helst. Det borde inte vara någon konst att leta upp personen i fråga och ställa denne till svars!
Inte konstigt att folk anlitar indrivare av olika slag!
glömde att tacka för välkomnadet till forumet, är väl för upprörd!
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Sveriges lagar och regler är uppbyggda i tron om att alla är ärliga och gör rätt för sig...

Min bil
Länk
Kan nämnas att vid kontakt med polis och kronofogde fick vi beskedet att de
inte hade nådon adress till nämde Bessik varvid de inte kunde göra något!!???
Måste polisen ha hemadressen till alla brottslingar??
Sc
35
Schnellfahrer
M5 E34 3,8-92
När det inte finns några ekonomiska fördelar såsom böter,skadestånd eller avgifter att inkassera för staten utan bara besvärligheter,så har man en känsla att myndigheterna helst inte vill ingripa.
Är det någon som har ett förslag hur man skall göra, vi har alltså ett av advokat upprättat skuldebrev som är påskrivet av denne Ivan Bessik. Går alltså även att överlåta. Han struntar dock totalt i detta. Han är restförd hos kronofogden för 1.1 miljoner i skulder så där finns ingen hjälp att få då de prioriterar statens fodringar. Tacksam för alla förslag!!
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Man ska ju inte uppmana till något brottsligt. *hrm* Men går det inte att sälja skuldbrevet till någon stämplings/inkasso-firma?

Ett litet förslag kan vara Länk

(Men har du hög moral kan det kännas som ett väldigt dumt förslag)

/// Viktor
Moral och moral, hur hög moral har dessa Bessik då??
Jag har skulder att driva in från Bessikfamiljen och har drivit mitt fall nu i fyra år genom rättssystemet. Problemet är att de inte kan driva in pengar från någon som inte har en "riktig" inkomst. Det svenska rättsväsendet fungerar inte alls. Jag citerar en av åklagarna jag har varit i kontakt med: "Vissa brott är ju lättare att begå". Mitt svar: "men skall då Sverige vara ett paradis för brottslingar då?". Bessik fick det lägsta straffet i skalan som domaren kunde sätta. Men Han sitter inne en tid nu iallafall. Lycka till ni alla där ute som är/varit "blåögda". Jag är inte det längre.
Och kom ihåg: Cash is king.
Visa användare
56
jonas k
M3 E46 Cab SMG
som viccoa var inne på...ge uppdraget till de lite mer tuffare indrivarna.....för fan, har man blivit blåst och inte kan få tillbaka det finns det väl bara en sak som återstår...särskilt när de svinen lurat så många...skjut dem i knäskålarna=)

M5-99 samt Skyline R32 GTR
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.