|
|
|
|---|---|
|
Ja vad händer runt om i alla garage i landet, nån som håller på med några modifieringar inför sommaren? seastream | |
|
inga stora projekt evo vinge fram o bak. Blir nog en rek också. M3 E30 Den enda äkta M3:an |
|
|
de e alldeles för mkt som ska göras och som då tyvärr oxå måste betalas :( lexanrutor, bur, lättning, nya fjäderben.. mm mm vh Peter |
|
| 97:an´s Front, Ögonlock & Direct Air Filter | |
|
Kolfiberplaner är något som kommer att fixas till under de närmaste månaderna. Sedan får vi se hur det blir, allt ska på exteriört. Räknar med en viktminskning på 25 gram ;) |
|
|
Kopplings byte och installation av kolfiberinsug. R-däcken ska på och möligen byte av bussningar. |
|
|
M3:an har varit å bytt alla bussningar,slangar i motorn,varit hos Köhler med bilen & "uppdaterat" den,beställt Konis ställbara dämpare fram/bak +fjädrar..beställt fjäderbenstag,köp rostfritt system som ligger på hyllan mm..sen får man se vad tomten har åxå..:)God Jul på er alla |
|
|
Hmm ja det som jag pysslar med i vinter är nya bakvagns bussningar, hjulinställning, fjäderbenstag, nytt bränslefilter, oljefilter, olja, stift, bakaxel olja, växellådsolja, vanos chip, rieger läpp, klarglas blinkers, kanske angeleyes och lexus style baklysen med vem vet vad tomten har i säcken...=) en uppsättning koni dämpare står högt på listan me...=) Mvh ///Robin ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Hade en sån fin lista på grejer som skulle köpas och sakr som skulle göras på bilen. men så fick gumman för sig att vi måste köpa hus, så det var bara sätta sig och börja stryka över massor av godis det. Dock ska jag väl kunna få på ett par Angel/demon-eyes och lite sköna tygmattor samt vita bakblinkers. Redan monterat är 18" och avgassystem från supersprint. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
| Ja, jag har ju nyss köpt min så jag håller på att göra ganska så mycke me min men här är några saker som jag pysslar me: 19" fälgar, lackade oken, angels eyes, lacka listerna, 97:ans front, m-pedaler och m-mattor, tona rutorna runt om 25%, rieger vinge, gt-spliters,lacka om fronten pga stenskott, vita blinkers runt om, kolfiber mittkonsoll från gt, tv och dvd kommer plus att ska försöka få råd till kolfiberinsug och chip... | |
|
Sunn >>> Kolfiberinsug säger du.. Har du fått tag på något? Hur funkar det? Är det bara att sätta dit det och köra... "///M3 E30 - När du älskar att köra!" |
|
|
Japp, kolfiberinsug... Nope jag har inte fått tag i nåt, köhler har väl tror jag men dom är ganska så dyr! Ja de är bara att sätta dit men jag har hört att man måste ha nåt speciellt chip så luftmängdsmätaren får "döda" signaler! Men men jag vet inte riktigt hundra hur det där funkar som.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.