|
|
|
|---|---|
|
finns det inte en enda person (alla verkar juh ha detta problem nästan) som V E T vars fläktmotståndet sitter.. har frågat typ.. 10 gånger tidigare men får bara 3-4 olika "jag tror..." inte så kul att skruva när man inte vet vad man letar efter eller exakt vars det sitter.. ;) så om nån har bilder eller en bra beskrivning på vars det sitter så vore det uppskattat.. har en 535i utan AC/ACC och det är som sagt en e34. /mvh jocke | |
|
Tjena Jocke! För att vara ärlig så vet jag inte heller vart motståndet sitter, men ett enkelt tips är att följa kablarna som går från fläktmotorn, så kommer du garanterat träffa på motståndet, då strömkablarna till fläkten ofelbart kommer från detta motstånd. Bara att pröva sig fram! Mvh. Sebban Sex ÄR roligare än fyra! |
|
|
Tjena Jokko! Jag har en 535i -88 E34 och där sitter fläktmotståndet på passagerar sidan. Skruva loss klädseln mot torpedväggen. Du måste nu lägga dig ner så att du kan se in bland all elektronik, ha gärna en ficklampa tillhands. Om du nu har huvudet där man har fötterna på passagerar sidan och tittar mot förarsidan så kommer du se en svart "dosa" koppla loss denna och dra ut. Anders G |
|
|
Jocke menade jag. :-) Anders G |
|
|
jocke/jokko sak samma ;) tack killar, då är det som jag trodde på min bil då, på passagerar sidan, ska kolla upp det där imorrn.. tror ni det är det som är mitt problem?. förut gick den enbart på fullt inget annat läge funkade, sen började även fullt glappa och nu så går den bara på nån slags genströmning som är som 1ans läge borde vara... vilket man än har på, har bytt säkring osv.. ingen skillnad. /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
|
Helt klart fläktmotståndet! Anders G |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.