|
|
|
|---|---|
|
om man inte vill göra sig omaket med att själv åka till Tyskland och hämta hem en BMW, vart köpar men bäst en importbil i Sverige? Blir det mycket dyrare att göra det än att själv åka? Hittade något ställe som hette "bmwfynd.com" och de verkade ha rätt humana priser. Någon som vet något om denna firma? "Orbes volantes existare" och www.skrivihop.nu | |
|
gör en sökning på firman under "sök inlägg", så kan jag nästan lova att du inte vill köpa bil hos dem! Verkar som om de mest har vrak. Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
|
Det har ju skrivits en hel del om "bmwfynd", men att alla bilar därifrån skulle var dåliga tror jag ej på. Vissa bilar har gått långt, men priserna är ju bra. Det finns en annan firma i GBG som heter Europa bil som har hållit på med import sedan 80-talet, och de verkar ju ha fått bra omdömen. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
| Den bästa affären på en importerad bil i Sverige tror jag att man gör här på BMWbörsen på detta forum. En privatperson som sjäv importerat och har full dokumentation och ger ett seriöst intryck skulle jag inte backa för. | |
| Håller med MDcruiser. Jag vet att det är fel att generalisera, men efter vad man läser här på forumet verkar det som många importfirmor är mer eller mindre oseriösa. Men det är klart, vet man vad man gör så är det väl inga problem. | |
|
Håller med MD. /Simon |
|
Dani |
Ska du köpa en importbil i sverige är det inte större skillnad än att köpa en sv.såld. Du får ändå kolla upp lika mkt på båda bilar. Och ja..allt går att kolla. Varför skulle bmwpowers bilar va bättre än handlares? Både privata o handlare hämtar just bil i tyskland för att tjäna en slant..eller spara. Finns ju en kille på BMWPower som hämtat 50 bilar säger han..är inte det att handla? Jag tycker att du ska leta på alla ställen i sveriger efter en bil. Är den import så spelar väl det ingen roll...bara bilen är i bra skick, med mkt dokumenation...är väl logiskt? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.