AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.171

Bra verkstadshandbok till E30?

Ra
32
Razer
320i 2d coupe -85
Någon som kan rekommendera någon bra verkstadshandbok till E30, haynes är väl inte sådär jättebra enligt mina egna erfarenheter!!

MVH/

Razer
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
jag har en Haynes reparationshandbok som jag är mycket nöjd med...

/Henke

BMW CS #5075
haynes verkstadshandbok rekommenderas varmt, beskriver i minsta detalj hur man går till väga

///M-power for the folks!!!
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Haynes bok till E30/E34 är ganska bra. Perfekt är den inte men är ett bra stöd till hemapularen. Dessutom är den billig!

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk 1600/2-renovering...
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Haynes bok till E30/E34 är ganska bra. Perfekt är den inte men är ett bra stöd till hemmapularen. Dessutom är den billig!

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk 1600/2-renovering...
Hej!
För ett tag sedan var jag ofta på en annan BMW sajt som hette www.bmwe30network.com tror jag. Där rekomenderades alltid Bentlys rep.bok. Jag har den inte själv men om jag skulle köpa en idag så hade det definitivt blivit den. Spana på amazon.com nedan följer en länk till en teaser.
Hittade ingen på äldre bmw men det borde ju finnas...

Länk

PS é det någon som vet var bmwe30network tog vägen?

PeterB

Länk
mackan325
Bentleys guider till E28/30/32/34 är både överlägset bäst och dyrast. Haynes manualer är inte specifika för t.ex. E30 utan delas med 34, dvs allt stämer inte i detalj. Haynes finns på alla större bibliotek och även i PDF form på nätet. Sök på t.ex. google så hittar du den!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.