|
|
|
|---|---|
Bavaria |
Måste bara få ventilera. Jag pendlar genom stockholm varje dag till mitt arbete och har under som 2 åren jag varit tvungen att göra det märkt ett beteende bland extremt många saab och audi ägare att de kör fan sämst. Har diskuterat det med andra vänner som åker mycket bil och många säger detsamma. Nån här som märker samma beteende bland dessa bilägare? vet att man inte ska dela upp folk efter vad för bil dom har men kan inte bortse från detta bara. Folk som köper dessa bilar i verkar i de flesta fall vara helt utan trafikvett! mvh Rickard |
|
Jag tror ändå inte att det är möjligt att majoriteten av de utan trafikvett köper Saab och Audi. Tror mera på att den kära slumpen ordnade så att era vägar korsades, och kanske ovanligt ofta just denna dag:-). "let the Best Machine Win!" |
|
Bavaria |
Men detta bettende har märkts under dessa 2 år av bilande genom stockholm. inte bara under en dag, utan 5 dar i veckan så slumpen tror jag inte har med det att göra..:) Jag gillar audi som bil men efter det beteende man ser så kopplar jag samman märket med idioter. mvh rickard (har dock aldrig gillat saab så kanske letar extra mycket fel hos dessa förare)..hehe |
|
Bavaria - du har rätt. Ägare av Saab-kombis och Audi Avants är fullkomligt hänsynslösa ute i trafiken. Åker upp till Sälen ett par gånger varje vinter och utsätts då för dessa idioters lådbilsrally. Typiskt scenario: Full snöstorm ute, rutten sikt och tät trafik. Då kommer det alltid nån Saab eller Audi fjant med full fart och blinkar med helljuset i sin iver att köra om i närmsta backkrön. Ofta är det familjefäder i fyrtioårsåldern som hetsar värst, tror de har grava BMW komplex och därför måste hävda sig med brutal körning. |
|
|
Bavaria - du har rätt. Ägare av Saab-kombis och Audi Avants är fullkomligt hänsynslösa ute i trafiken. Åker upp till Sälen ett par gånger varje vinter och utsätts då för dessa idioters lådbilsrally. Typiskt scenario: Full snöstorm ute, rutten sikt och tät trafik. Då kommer det alltid nån Saab eller Audi fjant med full fart och blinkar med helljuset i sin iver att köra om i närmsta backkrön. Ofta är det familjefäder i fyrtioårsåldern som hetsar värst, tror de har grava BMW komplex och därför måste hävda sig med brutal körning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.