|
|
|
|---|---|
Turbo narkoman |
Är det någon som vet vad man skall ge för en Alpina B6 2,8 -86 som gått ca 13.000 mil och ser rätt ok ut. den är avställd och obes. Tackar på förhand/Jimmy *Holset HX-50 annars får det vara* |
|
svårt då det verkligen är en udda bil.... vem säljer entusiast eller ngn ovetande om hur exklusiv en alpina är?? Men helt ovetenskapligt vill jag nog säga iaf 50 om bilen är hel,fin och väldokumenterad |
|
Turbo narkoman |
Jag har fått veta att den inte är helt orginal dom har bytt kam, grenrör och avgassystem och det är inte de som sitter orginal på Alpinan kan det påverka priset dvs alla entusiast bilar som är trimmade kan man väll i princip säga att det sänker istället för höjer priset eller har jag fel? och det har varit en del ägare på den också. |
| Frågan då är väl vem har gjort jobbet, vad har man monterat i stäet, vad vill jag ha Alpina orginal eller västa draget till bästa priset?? så svårt med sånna här udda bilar det är nog mycket rätt säljare kontre rättköpare vad slut priset blir | |
Turbo narkoman |
Jo det är ju förvisso sant, men jag tror att det är en av ägaren som haft bilen som har monterat prylarna själv. men borde inte betala mer än 50.000 eller vad tror du? |
| dra en chans och skambuda vilt... men max 50 no matter what | |
Turbo narkoman |
ok, han som har den ska få säga vad han vill ha får ett besked i mellen dagarna. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.