|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Såg en hel del inlägg från utanför sverige. Vilka länder finns ni i? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk | |
|
Tja, det är ju mycket skåningar här ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Schweiz. Befolkat av barbarer, inga som kommenterar eller tittar pa bilen :-) |
|
|
Johan, hur var det att få bilen över ditt. Funderar eventuellt på ett jobb i Geneve men vill absolut ha bilen med om jag bestämmer mig för att flytta... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
mase |
många norrbaggar verkar d vara blixter och dunder.... magiska.... |
|
akte ner for bara nagra veckor sen sa jag har inte kollat sjalv pa det annu. Men av vad jag hort av andra skall det inte vara nagot storre problem forutom att det ar byrakratiskt med mycket stamplar och sa. Kan aterkomma nar jag vet mer. jhan |
|
| Nokia Landet, som ni säger (Finland, var annars) | |
|
Danmark ;-) V-max |
|
|
Norge :-) Vi elsker BMW i vest også... Mvh BMWPaul Proud2BaBeemer!!! |
|
| Malmö det är ett land för sig eller hahahahahahah | |
|
BMW-land nuförtiden, d.v.s. München. /Mvh |
|
|
räknas SmåLAND som ett land? ;) _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
Skåneland Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
bjelmer: borde det inte heta litetLAND då? Blir liksom mer korrekt gramatiskt ;-) _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| Irak,kan det vara något? | |
|
cstjawa: kanske en liten bild reportage om BMW i Bagdad? En E30 stylad med Scud missil? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| Jag finns i rumanien sen 17 augusti. Det finns nog inte manga lander i europa som har ett hogre antal risiga E32or och S5/600 per capita an har. :))undra hur manga av dem som saljs i dagstidningarna har full dokumentation? :))))) Dock ar det inte bara skrotbilar som rullar har om ni trode det. har aven sett en del fina E38or, dubbelutblas osv, Z8, Z3, nagra E65, en av dem med armeens reg-skyltar(!) Men forstapris tar en bil jag aldrig kommer att glomma. En halvrisig gammal E34 troligen 535(dubbla avgasror) som har satt 2 st Renault R12 ljuddampare istallet for org.damparen som formodligen rostat sonder i den salta havsluften...Billigt? ja, dem kostar en hundring styck. snyggt? nee | |
| glomde fraga en sak i forra inlagget. kan jag regga som en bil har och kora i sverige? tankter framst pa en e38 730/40 diesel som man far betala minst 8k skatt for i sverige. kostar runt 400kr per ar i skatt har :)))) | |
|
Kanske kommer hamna i Schweiz om allt går vägen. Ska till Sauber Petronas ”F1” på anställning intervju den 10:e Januari =) /Manuel |
|
|
>>MH Vilken tjänst? //MArin |
|
|
Manuel: lycka till. Bra att veta att Juan Pablo och Ralf kommer att ha en insider hos konkurenterna... ;-) _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.