|
Sida 8 av 19
|
|
|---|---|
| vägrenar verkar dock folk akta sig i det längsta för att köra på.... | |
|
Träffade en katt med en VW bubbla på tre filig väg. Hela vägen blockerad pga. att bilar stannade och vi diskuterade vad vi skulle göra med katten (den ldevde) innan farbror blå kom och körde katten till djursjukhus (kanske). En tidigare bil jag haft var en E21 320 76:a. Mycket blårök (slut ventiltätningar, std. fel). Nåväl rattade in på en mack för att tanka och kolla olja. Öppnar motorhuven ser att något rör sig i motorrummet, en liten vettskrämd mus hoppar omkring. När jag försöker jaga ut den hoppar den (olyckligtvis) ner på grenröret, det bara fräser till. Sedan ramlar den ner på marken och ligger och kvider. Det vara bara starta bilen och ta den med hjulet och sedan skrapa lite hårrester från grenröret. "Grillad" mus luktar inget vidare: mvh Mackan Fyra hjul är fler än två?? |
|
|
he he grillad mus den var bra.Själv så körde jag på en grävling,fan det var som att köra på en stor sten.. hjorten |
|
| En andfamilj förra året på MOTORVÄGEN, samt en tamgris (!) som sprang ut i vägen. Jag körde dock bara i 20km/h så han klarade sig.. Skällde ut ägaren utav bara h*****e i stället. | |
Marcel |
En konsum Banan. |
|
Marcel >> En Konsum-banan, är det en sådan där värmländsk Kosovo-Alban det? ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
Marcel |
Kanske det;) |
|
Räknas fiat panda och andra hjulbeprydda småsaker såsom lådbilar etc. som djur ? De är ju små och lixom ivägen samt vållar liten skada på BMW750 , det måste väll vara kriterierna för att uppfattas som vägdjur ? :-) "Två ton annars får det vara för min del" |
|
| En hare med min 3.0 tog precis på övre delen av grillen och studsade vidare på taket....... hade grym brådis och han inte stanna blev sedan stoppad av polisen i centrala sthlm som undrade varför jag hade blod på taket och bagageluckan............... Utöver det ett rådjur plus några fåglar | |
Perkka |
Vet ej om jag skrivit i tråden förr (ids inte läsa hela)... Men jag körde på en grävling tidigare i sommar.. Det gick ganska fort och grävlingen mosade hela spoilern fram inkl. dimljus :/ Turligt nog dog stackarn direkt.. Självrisken gick på 4000kr, suck.. Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
struts ! nä skämt o sido ! grävling ! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
En KO med en MOPED!! Jävligt nära var det ialla fall =) Kon stog mitt i vägen efter ett krön när jag kom i 85km/h (!) med min moppe. Höll på att gå riktigt illa, var tvungen att dra ner i diket efter en kraftig inbromsning. Vurpade dock inte! :) Kon sa MUUU!!! och undrade antagligen vad jag höll på med..? |
|
|
Jag har som tur är klarat mig fint... hoppas det fortsätter så bara...:-) "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
Var nära en grävling för några veckor sen när jag körde hem på natten. Men den och bilen klarade sig precis som tur var. Bobby |
|
|
1 Katt. 2 Ekorrar. 3 Ormar. Massa fåglar å andra flygfän. |
|
|
hahaa, jäkligt kul läsning! somna på cykeln =) snacka om osis! Smällt en katt en gång med min gamle opel omega. Stannade och började leta, men katten var borta å inte ett märke på bilen! skumt.. Mvh. Fredrik Bonat |
|
tjejen |
Körde på ett rådjur för nått år sen, och en hare nyligen som tyvärr skrotade ena sidan av spoilern, fyy.. |
|
En nära bekant lyckades köra över en inne katt som råkat rymt, när hon skulle backa ut från min parkering. Katten hade visst råkat gömt sig under den mycket låga bilen och klämts när hon skulle backa ut från parkeringen. Mycket hemskt. Den låg och kved ett tag för att sedan förbruka sina 9 liv och ge sig av till katt himlen. Stackars katt. |
|
|
En and (mosad) En groda (mosad) En mullvad(såg ut som det iallafall, kan även varit en fet hamster..Inte lätt att se efteråt) En cyklist(chockad och utskälld) utan lysen och trafikvett. Ett ligistgäng (inga personskador) som gick mitt i gatan för sista gången. |
|
| Jag har även kört rakt in i en ren med snowboard på Åreskutan.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.