|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Vet att min bil var utrastad med en brandsläckare under förarsätet en gång i tiden. Vet någon om man kan köpa en ny på tex Micro eller biltema o sätta dit den? Hur fäster man den, kan nämligen inte se ngt speciellt fäste under stolen som kan avslöja detta. hej hej | |
|
de e väl bara sätta dit en lättåtkomligt så e e de halva självrisken vid brand |
|
|
Så här gjorde jag i min e30: Länk Skruvade fästet i underdelen av stolen. //Ticco www.ticco.com |
|
Gizzmo |
En regel är att du får vad du betalar för. När jag hängde i GTI forumet så var det många som köpt brandsläckare av ett billigare märke som sedan själv tömtsig i bilen. Sanera bilen från pulvret är en DYR historia och försäkringsbolaget betalar ofta inte när den själv tömtsig. //Jerry Gustafsson |
| Då kan man kompensera den billigare genom att förvara den i en försluten box, ioförsig kanske det tar lite för lång tid att plocka fram den då det väl brinner, samt att man kanske måste ha en hyggligt stor box lite beroende på hur många liter som sprutar ut, det går ju rätt fort också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.