|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Wizzard, polisanmäl kräken i stället! Det de har gjort sig skyldiga till är en smitningsolycka och ses som allvarligt av rättsväsendet. Det brukar resultera i böter OCH indraget körkort! Mvh |
|
|
Hej! Jag har en halvmeter lång repa på huven precis vid BMW-märket. Vet inte vem som gjort den eftersom den redan fanns när jag köpte bilen. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Fint, beställde tid för rut byte, självrisken 2300kr. Får jag fast killen så lär han inte gå nån mer på den här jordklotet |
|
|
Acer, jag lider verkligen med dig, har själv råkat ut för liknande sa, fast inte på BMW:n. Några idioter hade roat sig med att smasha varenda lyse och ruta i carporten hos min Farmor, blev väl störda när dom kom fram till min bil (nr 11 i raden) då den "bara" fick 2 rutor inslagna. Skadegörelse sedan april på min BMW: 4 st nyckelrepor, varierande mellan 5 och 25 cm Avbruten Antenn stulet Dimljusglas repa på huv (gjord av P-vakt, jobbar på att få ut ersättning) X antal dörruppslagningar i sidan Skandal att folk ska ge sig på andras egendom. Är det för att dom tror att man är rik eller? min kostade 10 papp... OJ vad dyrt ;) _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
Jag har klarat mig utan problem på nån av mina bilar... 518i är snart 1 år och 535:an är 2 månader typ... Skulle verkligen aldrig sluta slå en person som skadat nån av mina bilar ! Lider verkligen med er , hoppas man slipper sånt här hemskt... _____________ Länk |
|
|
En gång för länge sedan..Det är väll så sagor börjar..:)..så var jag och en vän ute och körde min nyligen inköpta bmw..vi var på väg till vårat arbete..(var arbetskamrater)..men innan vi skulle åka iväg så var jag tvungen att åka hem en sväng för att byta skjorta(skruvat i nå´t oljigt som vanligt) hastade in i lägenheten och lämnade kompisen i bilen..men efter ett par minuter så kom han åxå in i lägenheten..tyckde det var segt å sitta å vänta..hela proceduren tog c:a 5 min.. när vi sedan rusade ut för att fara på jobbet så var bilen borta??? fattade inte först att den var stulen..utan trodde det var nå´n kompis som spelade nå´t hyss som vanligt.. till slut så förstog jag att va fan..nå´n jävel har tagit bilen!!! ringde då min farsa och beättade historian.. när jag lagt på luren så gick det c:a en minut så ringde farsan upp mig igen..å skrek..DOM HAR STULIT MIN BIL MED!!! vi hadde nämligen likadana bmw:s förrutom att farsan:s var blå och min röd.. nu började jakten på den försvunna skat.. förlåt bmw:n hittade senare min bmw nerkörd i ett dike..trasig front extralysen å annat..:( å farsan:s bil låg i ett annat dike inte långt därifrån vid det här laget var man adrenalinstinn som få.. Och mitt i allt elände..så kom det fram en tjej å sa..jag såg vars killen tog vägen.. VAAAA...vars då utbrast jag upphetsat.. hon pekade på en husvagn på en caming i närheten. med snabba steg äntrade jag husvagnen..och fick bokstavligen låset i näven när jag skulle in.. tittade runt i husvagnen och såg killen som stämde in på beskrivningen.. och närmade mig honom med snabba steg då utbrast det en röst från andra sidan husvagnen -Rör du honom så kliver jag upp..sa en reslig herre som låg på rygg i en slaf jag var så heligt förbannad så jag svarade på bred norrlänska -kliv upp du så åker du genom husvagnen!!! varvid killen snabbt la sig ner igen.. jag forsatte mot killen som kört sönder våra bilar. Vad som sen hände förtäller inte historian och jag kunnde inte kräva honom på ersättning för skadar på endera bilarna. Men det var värt varje öre att få skipa rättvisa på egen hand..:)troligtvis stjäl han inte fler bilar i framtiden det lustiga med hela historian var att samma kille lyckades stjäla både far och son:s bilar.. men förklaringen var ganska enkel..killen körde i diket i närhten av min far..och knallade vidare tills han hittade en bil med nycklarna i..och det var typiskt nog min fars bil en på miljarden skulle jag tro..*s*.. men ett rätt lustigt minne iallafall //Dogge |
|
|
Dogge, Vilken självbehärskning du måste ha, en annan hade fått livstid för ett synnerligen bestialiskt mord... mvh//Erik Ancilla, face mea laganum! |
|
Kuniva |
Wizard! är det en jävligt skabbig volvo så ger det ju inte så mycket att slå sönder den! jag skulle nog gå till person angrepp och slå sönder lägenheten!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.