|
|
|
|---|---|
|
vad måste jag göra om jag ska skifta motorn?? måste jag byta hela kabelstammen till boxen?? DT | |
|
ja det går tror du får byta hela kabelhärvan då 535 motorn har motronic. ----------------- BMW E28 power! Länk |
|
|
ok vet du nån som har en fräsch 2,8a?? min kam är dålig och oljetrycks lampan lyser på tomgång... DT |
|
|
Du måste ha växellådan oxå.. Det sitter en del givare i den till Motronic. Men måste du byta hela motorn? Testa först att byta givaren till oljetrycket. Kanske klarar du dig med en ny kam eller topp?? Har kanske en kam och topp om det är så. mvh Johan |
|
|
hej på dig! gör som jag gjort på min 520i! byt bara blocket så e det klart! höj bränsletryket lite å om du vill en 286 graders kamm så går den mycket bättre en e 535:a tro mig! lite sport luft på det å en extractor med ett 2,5 tumms sport sys så e du snabb. mvh johan |
|
|
Johan Zell.. 528i-88 "b6 alpina" 260+ ? 260 vad?, vågar man fråga hur mkt du moddat för att nå dom hk antalen /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.