|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
JohanOS |
Z3c 4 ever: Jag med! Chromeline är fult, men alltså, det är chrome på rätt ställen, som t.ex slutrören.. Där ser det ju bara fattigt ut med matt grått stål. Nu är dom chromade.. det är najs!. Sen är det grillpinnarna också då såklart, och dom är ju skitsnygga, utöver det ska det inte vara nåt mer.. Men dom har det på rätt ställen, dessutom är det ju vita blinkers och allt sånt då såklart. |
|
svårt att avgöra exakt färg i vinterslasket ;-). Men har sett den runt karlaplan så det är säkert samma. Finns en topazblå där ikring (med knäckt spegel, stackarn!). Såg till min glädje en 993 C4 i snön för ett par dagar sen, skoj att bilarna används trots "fel säsong". :-) ang acctider: ska "bara" köpa PC-sladd till GPS:n o sedan ska jag prova tider! Men 2.8:an känns pigg, jmf med t ex E46 328 Ci så är det en helt annan känsla i Z3C. mvh Anders BMWCS #4727 |
|
|
Firren: menar du att man kan få exakta mätvärden med GPS? Johan: tycker samma sak. Har byt till kromnjurar själv, och llisten till kofferten är nu i krom den med ( den nya från 3.0) Dessutom så är mina ändrör oxå i krom. Nu är det bara handtagen som ska vara i krom och eventuellt speglar om jag hittar några så är jag nöjd. _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
alltså det kan man ju undra över, exakthet är väl alltid relativt, men med GPS, PC och programvaran som jag slarvat bort länken till ska det tydligen funka helt OK. Återkommer när jag har lite mer kött på benen :-) mvh Anders BMWCS #4727 |
|
|
ah, hittade länken: Länk ska försöka pröva lite nu i mellandagarna; lär väl inte bli helballt på vinterpuckarna men det får duga :-) God Jul! mvh Anders BMWCS #4727 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.