|
|
|
|---|---|
|
I bra skick. Rullat 14000mil. Diamantsvart, helt orginal förutom nerlackning. Svartskinn och armstöd, ASC-T, farthållare, stora datorn, sätesvärmare, svankstöd, taklucka, all el. Servicebok finns. Import med få ägare. 17" fälgar med hyffasade däck. Nybesiktigad utan anmärkningar. Vad är den värd? MVH | |
|
Tjena Jag skulle nog ge runt 65k p.g.a. mycket utrustning och som du skriver, bra skick. Är själv på jakt efter något liknande men det blir efter jul & nyår... /// Nicke |
|
|
Hej, Den är ej omlackad, så lite ytrost finns på 2 ställen. Men inte nåt runt hjulhusen eller dörrar. Insidan tanklock och bakluckan finns. Men det är inget som syns. 65000:- värderar jag den också till. Men får den nog inte för det. MVH |
|
|
"utan navigator" Har du stött på många 325:or från -93 MED navigator eller ? ;) |
|
|
Hehe... så sant så sant... MVH |
|
|
14000mil och rost... Min har gått 19000 och ingen rost. Automat är bekvämt |
|
|
Det är nog inte milen som gör rosten, utan snarare åren och hur bilen sköts / var den körs osv. B10Tobbe: Ja har du inte sett den navigatorn? Extra tillbehöver i form av ett fint kompass ;) |
|
mase |
GoinLegit har du inte hittat nåt:)) om jag inte minns fel klagadade du på min pärla: pga ingen ac,läste inte nånting om ac:)))) hoppas du hittar nåt snart. annars kan du köpa min för 100 000 ;) blixter och dunder.... magiska.... |
|
acey: Har nog missat den... :) |
|
|
Mase: ACC finns... fullutr :D MVH |
|
mase |
jag försökte iallafall:) blixter och dunder.... magiska.... |
|
Haha! 72000:- e sista priset på den. Jag slår nog till. :D MVH |
|
|
GoinLegit- Vad var utgångspriset på den? Ska snart köpa något liknande själv och är intresserad av hur mycket man ungefär kan pruta och vilken utrustning man kan titta på... /// Nicke |
|
|
hej, Nike_Boy: Utgångspris va på 78000:-. Jag prutade de sista 1000lapparna på ytrosten, lite dålig stämplad servicebok, dåliga mattor och elhissar knappar som inte lyste. MVH |
|
mase |
GoinLegit så du köpte den:) hoppas du e nöjd. för ta lite kort på den så man får se. om du bor i sthlm lär vi träffas på nån träff. blixter och dunder.... magiska.... |
mase |
GoinLegit så du köpte den:) hoppas du e nöjd. för ta lite kort på den så man får se. om du bor i sthlm lär vi träffas på nån träff. blixter och dunder.... magiska.... |
|
Hej Mase, Köpte den! Står i kall garage nu. Det fanns inga vinterdäck med på köpet. Hehe, glömde skriva att jag prutade på att den blir 10år gammal om några veckor. Haha :P |
|
mase |
:D jag vet vad du menar. fast steeel going strong. blixter och dunder.... magiska.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.