|
|
|
|---|---|
|
Läst någonstans i detta forum att om man trycker in höger "knapp" i instrumentpanelen vid start av motor så visas ett datum, normalt visa antal mil kvar till service. Men eftersom hjärncellen med information om vad som visas dog i förra helgen frågar jag er vad berättade datumet. I mitt fall 09.02. Bilmodell är ju förstås en 320 e46. "Den som lever, får se" Nisse | |
|
Indikerar byte av bromsvätska, vartannat år, i ditt fall skulle det ha gjorts i september i år. /Dominik |
|
M3 wanabe |
Hej Nisse! Jag läser alltid vad folk skriver som "signatur" vad man nu kallar det och i ditt fall så har du skrivit "De som lever får se" och så klart så hänger jag inte med på vad du menar! Kan utveckla lite omdu vill? |
|
"Den som lever, får se." Det är ett ordspråk som syftar på att "den som lever, får se"... Om jag dör idag så får jag aldrig se nya BMW 760 och vad den får för kritik, men om jag lever så får jag se... Min skrothög: Länk |
|
| Filosofi snack på BMW 3-serie forumet?? jag gäspar... | |
|
Syftet med det lilla filosofiska inlägget var att jag med all säkerhet förståg att 09.02 var i september i år. Nu var ju frågan vad var det jag hade missat? Något viktigt var det ju för annars skulle man inte ha en sådan funktion i bilen. Nisse |
|
|
Maveric: Det var inte din fråga jag hade synpunkter på utan herrarna "M3 wanabe & Gunneriusson"´s filosofiska snack. Ursäkta så mkt om jag uttryckte mig fel! Vad gäller din fråga så tror jag att herr dominik har gett ett utomordentligt svar! Mvh DK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.