|
|
|
|---|---|
|
Är det ngn här som skall se Svenska rallyt i Feb nästa år uppe i värmland 850 Jaa sån är jag | |
| Jag hoppas det i all fall. Jag har aldrig sett det rallyt före. Jag har bara sett Finska rallyt i Jyväskylä för några år sen. | |
|
Jejemensan, jag skall upp. Såg att rallypasset bara kostar 300:- Då har man tillgång till alla sträckorna. Fast man hinner ju inte se alla ändå.... Om man inte ställer upp men sin Bmw...hehe... |
|
Tigerr |
Jag har hört att värmlänningar ska vara väldigt aggresiva och fientliga mot icke-värmlännigar! :( Stämmer det..? Det var en fd. värmlänning som sa det! :) Tigerr |
|
Tigerr: Tjenare. Som värmlänning kan jag säga att det är delvis fel. Det finns rötägg överallt. Klart det beror självklart hur man själv är. Om någon kommer och är typ: "Tjenare bonne, jag kommer från Stockholm och jag är mer värd än dig!" Är man så mot fel person så kan det gå illa, men det gäller nog överallt. Men de flesta är trevliga, speciellt i samband att rallyt är här. Bara att ladda termosen (ej kaffe, det är glögg eller starkare som gäller) och ge sig ut i skogen. Mvh Robert |
|
|
Jajamen det får en inte missa, glögg,hemkört & en massa körv på rally det är semester det. Robert F lite skoj : Vet du vad som skiljer värmläningar och närkingar åt? Kilsbergen!!!! He he he he Värmland bra men västergötland bättre. Full gas bara. |
|
|
Förresten varför vänta ända till 5 februari på ett bra rally det är ju bergslagsrallyt 5 januari Ni får hade Full gas bara. |
|
|
Härligt att bo på några kilometers avstånd till några av sträckorna :-) önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
Tänkte också åka upp och kolla... för dom som inte upplevt rally i verkligheten kan jag bara säga att skillnaden är som natt och dag, mycket, mycket häftigare att vara på plats, hann bara se 2 sträckor dock :-( Christopher ///M535i Länk |
|
|
Det är klart man ska dit. Jag ska väl troligen jobba som funktionär som vanligt. //Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.