|
|
|
|---|---|
|
Har hittat en M3:a som måste fixas... Allt inredning e borta, instrumetpanel, allt som e inne i kupen är bort, Pga stulitts. Fram rutan måste bytas, takluckan, tädningslås, dörrlås... måste också bytas. men motor och låda o allt annat är i bra skick. Min fråga är Hur mycket är den bilen värd? Är de svårt att fixa dessa sakerna? menar el och tackluckan...?? | |
|
Delarna finns säkert på skrotar runt om i sverige kolla här Länk. Är ju någon som säljer en inredning här Länk Sen om man vill ha en M3 som varit så slaktad är ju upp till dig blir kanske svårt att få den i bra skick igen, priset är väl vad motor och låda samt kaross är värt runt 50k? |
|
|
Tjenare. Jag skulle nog tippa på ca 70'. Tänk på tt delar till M3:orna kostar mkt, även fast dessa finns på skroten. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
okej men då har jag fått ett jävla bra pris....om det e som ni säger 50-70 tusen. Ska kolla upp de mer me inredningen.. men fram rutan passar de från alla E36:or även 4:dr??? |
|
|
Är med all säkerhet inte samma ruta på Coupé och Sedan, däremot så är det nog samma oavsett det är 318 eller M3. En gissning är att Coupé och Cab har samma ruta och att Sedan och Touring har samma. |
|
|
okej.. Den är en -94 inte -97 |
|
|
Hej igen. Inte samma ruta på coupe och sedan. Om det är en -94 så skulle jag inte betala mer än max 40' för den. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Den kostar 25 000:- + moms tillkommer tror jag... Är de bra pris eller? |
|
|
Hej igen. Ja, det tycker jag. Inte annat så kan du ju sälja den i delar. Motor o växellåda = 20.000:- Däck + fälg= 10.000:- Då har du redan fått in vad du lagt ut. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Inga Däck o fälgar... men allt annat finns, vita blinkers... | |
|
Hej igen. Den blir bara sämre o sämre. =) Fast 30.000:- är nog i högsta laget. Ge inte mer iaf. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.