|
|
|
|---|---|
Sir Bmw |
jag undrar om 318 320 har förgasare och till vilket år dom hade det |
|
99% säker på att E30 aldrig hade förgasare ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Eventuellt att tidiga 316 E30 (86?) hade förgasare men 318 och 320 hade det inte. Mvh Abbe Länk |
|
|
Är nästan helt säker på att E30 aldrig haft förgasare som svensksåld. Dock hade de det, som Abbe säger, i början på 316. Inte 100% men nästan. |
|
|
Om jag minns rätt så har inte BMW byggt bilar med förgasare sedan 1982?! Om så är fallet så har inte 316 från -86 förgasare. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
Jag är ganska säker på att en importerad 316 86:a eller 87:a, som jag såg för ett tag sen hade förgasare. Mvh Abbe Länk |
|
|
Efter 1980 så har det inte funnits någon svensksåld BMW med förgasare. Men det finns säkert några importerade med förgasare. _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
Jodå det finns E30 med förgasare. Bl.a. som sagts 316. Och även 315 (75hk) såldes i grekland och nått mer land. |
|
|
Har sett 320 (E30) med förgasare. Satan vad gott de låter! Dock ej original ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
| jag har en 316 1.8 med förgasare från 87 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.