AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
363

Skadad 728

PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Undrar hur många "ugglor" det bor på den här mossen;)
En importfirma som tar hem krockade fordon och lagar. Säljer väl inget som inte är tokkört att fixa, eller? Vad är hinten.
Länk

Mvh.Patric
PE
630
PESK
740iA e32
Ursäkta en som inte är "inne"...men vad betyder
"hinten", är det "stockholms dilekt"??
Bara nyfiken...
Peo
PE
630
PESK
740iA e32
Dialekt heter det väl....tung snubbel...
Peo
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Hint=antydan
tror PJ syftade på "haken" (what´s the catch?)
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Alldeles rätt uppfattat Hubbe. Nått skumt är det med den ivf.

Mvh.Patric
po
1.178
powertoy
750iA-97 Individual step.TV/Nav.
528i -82
Man får vad man betalar för....Priset var ju ganska OK.
Tänk så här: Rostskyddet kommer aldrig hålla originalkvalitet. Oavsett hur reparationen utförs. Förmodligen inte dörrpassningen heller. Anser Du att du kan leva med detta, är det ju halva priset. (Och vem vet med säkerhet vad andra fullprisbilar varit med om)?
Visa användare
225
zaharald
750iaL -92
520i -89
En duktig bilriktare måste ju kunna fixa den, frågan är väl vad det kostar...

nytt tak, dörrar, lack, timmar mm. kan man göra mycket själv borde det kunna va en affär.

zaharald
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Ja men hela grejen är ju att den här firman som har den tillsalu, just sysslar med det. Varför säljer man ett objekt som man kan käna pengar på?

Mvh.Patric
st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Jag är ganska sugen på den där bilen...
Jag har en kompis som är bilplåtis och kan fixa den åt mig.

Automat är bekvämt
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Lätt att bli lite sugen till det priset, men i slutänden blir det nog billigare att köpa en oskadad 728i. Sedan kan man ju vara säker på att importören skall tjäna några kronor, så det bästa är väl att hitta ett liknande objekt i Tyskland, ännu billigare.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!
T.
298
T.A
528IA Touring -97
X3 3.0i -04
Tja, det e ju inte roligt att köpa en fd.kvaddad bil men jag har sett plåtslagaren i stan där jag bor som fick in 2 st totalmosade 850 och en sak skall jag säga att dom blev så fina när han varit där å grejat med hammare o mothåll att man inte kunde se hur dom varit innan och jag garanterar att inte ens skrothandlaren hade velat ha dom som dom såg ut före.
T.
298
T.A
528IA Touring -97
X3 3.0i -04
glömde ju sä: att om jag inte minns helt fel fel så gick dom iväg billigt ändå fast han lagt sånt jobb på dom så han måste nästan fått dom till skänks innan han fixade dom.
Men har man tid o lust kan det löna sig ifall om det är rätt år/modell och inte allt för allvarliga grejor är sneda.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.