|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Visst smälter dom ihop på något sätt :) Länk Länk Länk Länk Spana in bromsar å fälgar: Länk Kompressor: Länk Lätta fälgar: Länk Säkrast så :) Länk Hm... Nya märket eller ? Länk //Ticco www.ticco.com | |
| rumpan va ju inte så fel..:) inte bilarna heller direkt... | |
|
Hmm, fula tjejer och BMW går inte ihop.... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Mannen, sök akut hjälp! ;) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Trevlig dam, det hade nog funkat =) Bilarna var ju inte heller direkt dumma. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Man får bara hoppas att de var försiktiga med naglarna som lätt kan repa lacken vid dylika ställningar:)))) annars var babysena helt OK. /Dominik |
|
| an kan väl säga att dom rockade fet.... | |
|
Kom igen grabbar: ni menar väl inte att ni tycker att hon är snygg!!! Jag trodde att om man tycker om vakra bilar så har har man mer rafinerad smak i fråga om tjejer :-) _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Undrar va dom varnar för med den gula avspärrningen!?!?! ; ) " Old Bimmers kick ass " |
|
|
Look at but don't touch /Dominik |
|
|
Vet inte vad du hittar för fel, men nog tycker jag att den mörka tjejen är helt okey. F*n vilken tur att vi har olika smak, då får ju jag behålla alla dom fina brudarna ;) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco>>vad säger frugan om det då? /Dominik |
|
|
sssscccccccccccccchhhhhhhhhhhhh !!!!!!! Va, vadå?!?! kollar ju bara lite bilar :) //Ticco www.ticco.com |
|
| bilar och brudar varför inte,det hör väl ihop? | |
|
Ticco>>skämtar bara:)) /Dominik |
|
|
Har alltid gjort, kommer alltid å göra. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Nä, nu e det dax å dra till garaget å skruva lite. Tror jag hoppar över å sätta på värmen i dag :) //Ticco www.ticco.com |
|
JPM |
Den mörka damen hade jag inte sagt nej till en sekund :-) Den kroppen o svanken går inte av för hackor. Bmw loggan var dock hemsk.... Juan Pablo Montoya For President |
|
Synd att det var så mycket bilar på bilderna som annars var helt OK:-) /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
Fanns mycket vackert i den bildserien. --------------- Magnus M, BMWcs NORD 4047 --------------- 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
Men, nån sån står det inte vid min bil.. Är det x-tra utrustning?? :-) önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.