|
|
|
|---|---|
|
Hallåj, Var in i en kiosk och såg att dom sålde tidningar från olika delar av världen. Köpte en tidning som hette "BMW Scene live", fy satan va sönderstylade bilar det var i den tidningen, fick nästan ont i magen när jag såg vad dom hade gjort med vissa bilar tom rariteter var sönderstylade... lär inte köpa den tidningen igen... | |
|
Äh, jag tycer att den är OK. Den vänder sig ju till just stylings entusiaster, till skillnad från Total BMW och BMWs egen tidning ( kommer inte ihåg vad den heter)som är mer "kosher". hehe, om du tyckte att BMW Scene var tung så titta på BMWTuning. Där får du se söndestajlade classiker så att du får hjärtstillestånd...;-) _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| Smakfull styling är alltid snygg styling tycker jag... men visst... det finns undantag. | |
|
BMW Scene är ju en kanontidning! Det finns både hårt och lätt/inget stylade bilar där samt en massa intressanta säljesannonser. Bra är också att det handlar om BMW i alla åldrar, samt att man som entusiast lätt kan hitta kontakter med hjälp av deras klubbinformation. Det finns också hänvisning till olika BMW-relaterade firmor och möjlighet att beställa all slags litteratur om BMW. Visst finns det en del smaklösa och olämpliga bilar i tidningen, mycket Zeemax-plast och fula plåtmodifieringar men allt det goda väger upp dessa brister. //Sniffer |
|
|
Jag brukar käpa dem lite då och då, tyvärr kan jag inte tyska. Vad finns det för BMW tidningar på engelska (eller svenska?) förutom Total BMW? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.