|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Haha Kristian Larsson - den var bra! "Si minor plus est ergo nihil sunt omnia." Mvh /NP |
|
|
...Antingen att Chris B. fortsätter att gå på Speed eller att Alpina lägger ner sin verksamhet. Ett litet trick: Om du vill se hela internet som en Chris Bangle-skapelse, gå in i menyn på datamenyn och dra ut hela bilden horisontellt maximalt :DDD M V H Stephan ____________ Länk |
|
| Det som skulle få mig att köpa ett annat märke är antingen en mindre revolution hos Saab, att jag krymper 30 cm på längden så jag får plats i en Porsche 996 eller att BMWPower lägger ner. | |
|
Har ju redan bytt. Ville ha fyrhjulsdrift o turbo. |
|
|
liste: hur lång e du egentligen? Jag kör en bekants 996 alldeles jätte bekvämt å jag e 1.92 /Jonas |
|
|
Det finns många trevliga bilar, men vill man ha en bil utan överladdning, bakhjulsdrift och runt 300 galna hästar så finns det väl inte så mycket i samma prisklass, sen är det drömbilen som liten ja kör nu så :) Men annars, tja..Lamborghini Miura, Ford GT40 eller kanske en Prosche GT2 skulle väl duga.. God Jul mvh Johan |
|
| Ford RS 200, gymmaste bilen på hjul. | |
rsarits |
Att det blir förbjudet att köpa bil Micke |
|
Att alla nästkommande modeller liknar e65an :) //Marin |
|
|
Får komplettera en aning vad som skulle kunna få mig att byta bmw'n.. Får hålla med den som sa att en mindre revolution hos saab vilket innebar: överladdad V8'a, bättre kvalitetskänsla, bak eller fyrhjulsdrift. Sen kan jag ju säga det till den som föreslog mig kompressor att det vill jag inte ha. till skillnad från många här så hyllar jag turbokaraktären hos en motor, det SKA vara lite svårkört! Det ultimata vore ju det goa bottendraget hos min 540 med en turbokick på en 50hk till vid 3000rpm, snacka adrenalinkick.. Kan säga att jag numera älskar bakhjulsdrift, jag som förut varit jätteanti.. bmwsoon försvann och upp ur askan steg V10! |
|
|
Tror inte jag kommer att byta mig till nåt annat än Bmw kanske i så fall köpa en andra bil av något märke! Hade jag fått 5 miljonerdå hade jag testa med nåt annat Kanske aston martin eller varför inte rolls eller bentley! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Alla idioter som inte kan hålla fingrarna borta från ens grejer.. En gång till och jag säljer bilen.. |
|
| BMW Solna | |
|
En blackout /// Lazze |
|
|
En enda sak, en röd Ferrari 360 Modena F1. Men då har man ju kanske redan förberett med något alternativfärdmedel som är tyskt innan det köpet ;) |
|
|
Shelby Mustang GT500 -67 Eller DeTomaso Phantera ;) Länk |
|
|
som sagts tidigare, om bmw gör som Volvo å går över till felhjulsdrift och/eller skrotar den raka sexan. Då är bmws dagar räknade! Då går jag över till Mercedes eller Porsche....Eller håller ut med de gamla bmw som finns att tillgå. |
|
|
Instämmer det är ju just bakhjulsdriften som gör BMW!!! "Att köra framhjulsdrivet är som att bli bogserad" |
|
| dom nyaste modellerna skrämmer upp en lite...dom som kommer inom dom närmsta åren,en del är ruskigt fula!! | |
|
Instämmer med Lazereye, är troligen inne på min sista BMW.. Sorgligt men sant.. //H Bilen ==>> Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.